NP Utrechtse Heuvelrug - Lage en Hoge Vuursche

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5762
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

naze1975 schreef: vr 2 november 2018, 22:11
Lars TB schreef: vr 2 november 2018, 22:00Een soort Cruijffiaanse uitspraak, want een waarheid als een koe. Maar dus wel briljant geconstateerd :-q
En op de kruisende paden? :winkie:
Dat is nog steeds niet tegen komen :lol: Tegen komen is meer de sport van onze forumtrol.............
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8046
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Fred (mtb-sport) schreef: vr 2 november 2018, 19:33Gefeliciteerd met dit resultaat. Denk een goede zaak om met beperkt aantal ondernemers activiteiten te mogen uitvoeren ipv dat "iedereen" maar aan de gang kan. Succes samen met de andere ondernemers, ligt denk ik een mooie taak voor jullie weg gelegd. :-q

Oh ja, MTB'ers buiten de route kom je niet tegen als je op de route rijdt.......
Thanks Fred.

Vandaag was het zwarte zaterdag op de route. Of had de weerman gezegd dat het de laatste mooie dag van het jaar was :wink:

Het bordje 'technische passage' doet de Tuin van Bouwpakket goed, duidelijk te zien dat de tuin goed bereden wordt.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5762
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Zwarte zaterdag op de routes, hoe zullen ze zondag 4-11 gaan noemen?
"Gelukkig" nog geen last van. Ga het morgen wel op de H2SX proberen.
Zodra het weer kan dan ook maar eens wagen aan de beroemde tuin. 1 x gedaan, zat te klooien en geloofde het verder wel. Tijd voor herkansing :-q
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
asphaltdude
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3364
Lid geworden op: zo 28 september 2003, 19:41
Mijn mountainbike: Karate Monkey, Ogre, Cross Check, Propel, Langster
Contacteer:

Jurriaan schreef: za 3 november 2018, 17:18 Vandaag was het zwarte zaterdag op de route.
Op Zeist vond ik het juist extreem rustig voor een zonnige zaterdagochtend!
Everybody bought a new bike!
Gebruikersavatar
Bottecchia
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 825
Lid geworden op: do 22 augustus 2013, 22:00

Die mensen waren waarschijnlijk allemaal op de Vuursche. We waren vandaag met onderhoud bezig en ik heb zelden zoveel fietsers voorbij zien komen. Ook nog later in de middag.
3rwinB
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 21 september 2018, 07:50
Mijn mountainbike: Merida Big Nine XT

Druk was het zeker, bewust eind van de middag een rondje Lage Vuursche met mijn dochter gereden. Desondanks zeker 10x mensen voorbij gelaten. Maakte de pret er niet minder om trouwens. Lage Vuursche ligt er momenteel heel goed bij.
gertjant
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1318
Lid geworden op: ma 9 januari 2006, 21:37
Mijn mountainbike: Midden van het land

Het lag er vandaag prachtig bij. Op de heenweg kort met Fred gebabbeld, daarna lekker peddelen over de route, veel mensen voorbij gelaten, had geen zin in jakkeren, van twee mensen met verstand van fietsen (Singular Swift en Cotic nog iets) complimenten gekregen over mijn Liteville met een kleurtje. Misschien moet ik hem toch nog maar even houden...
Laatst gewijzigd door gertjant op ma 5 november 2018, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5762
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Gisteren niet over maar meer langs de beide routes gereden (MTB mag nog even niet), maar volgens mij wel heel gezellig druk op LV/HV.
Kwam zo tegen 11:30u langs de beroemde kuil en geloof niet dat ik eerder ooit zoveel MTB's bij elkaar gezien heb als daar. Denk dat de wandelaars zelfs in de minderheid waren :winkie:
In de kuil ook even gekeken bij 2 groepjes die een training of clinic kregen, dus er wordt aandacht besteed aan de skills van de rijders :-q
Hoop nu zelf zo zsm over de trails daar rond te rijden want zag er super uit vanaf de "zijlijn", zeker met de mooie herstkleuren
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8046
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Mooier dan vanochtend gaat het op LV niet worden. Prachtige herfst kleuren, zon en mooie trail. Ik begrijp goed dat de overige rijders elders waren :wink:
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16079
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Nee hoor, we bleven braaf 100 meter achter je!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
nomad030
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 859
Lid geworden op: wo 16 augustus 2006, 16:07
Mijn mountainbike: Fatmodul SX01

Er moet toch iemand voorin de file rijden :winkie:
Biljartlakentje in LV vandaag trouwens: Mtb was overkill.
Er zijn vele paden naar de top van de berg, maar het uitzicht is altijd hetzelfde.
Huggiedug
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: za 28 februari 2004, 22:22
Mijn mountainbike: sworks

Schrok me de tandjes vanochtend van een trailrunner op Lage Vuurse die me op een downhill stuk om de bocht tegemoet kwam. Hij kon ternauwernood opzij springen. Scheelde weinig of ik had em gekopt. :o

Via Strava flybys kwam ik er toevallig achter wie het was. Dit bij zijn activiteit van vanochtend achtergelaten:

"Hi Michel, ik kwam je tegen vanochtend op de track Lage Vuurse. Ik vind het link wat je doet, rennen op de MTB track en dan ook nog in tegengestelde richting. Als ik je in een blinde bocht was tegengekomen was ik vol op je geknald met alle ellende van dien. Fietsers verwachten je niet."

Aan zn profiel te zien doet ie dit vaker (noemt zich trailrunner) en zal ie zich er weinig van aan trekken.
rammen met die bak
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10861
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Je hebt een PB.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Huggiedug
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: za 28 februari 2004, 22:22
Mijn mountainbike: sworks

bert l. schreef: do 15 november 2018, 15:56 Je hebt een PB.
u 2
rammen met die bak
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Huggiedug schreef: do 15 november 2018, 16:42
bert l. schreef: do 15 november 2018, 15:56 Je hebt een PB.
u 2
Nu zijn we benieuwd wat er geschreven wordt in die pb's 😋😋
Plaats reactie