Verdere aanpassingen mtb route Hardenberg

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
DeHakkelaar1981
All rounder
All rounder
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 5 mei 2014, 13:48
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead 29

Begin oktober is er begonnen met de aanleg van een nieuwe singletrack langs de N36. Deze singletrack zal ongeveer 2,5 kilometer lang worden en gaan aansluiten op de mooie Secctie 5 langs de N34! Al met al zal dit dus een 4 km lange technische track worden! Het is een lang stuk maar we worden ondersteund door SBB en een plaatselijke landbouwschool die hier 5 dinsdagen hun medewerking aan verlenen..

We hopen natuurlijk zo spoedig mogelijk gebruik te kunnen maken van dit nieuwe stuk maar zoals gezegd is het nog een heel karwei! Verder is er de afgelopen weken veel aandacht geweest om in onderhoudsgevoelige stukken de afwatering en flow te optimaliseren. We zijn van mening dat we duurzame verbeteringen hebben aangebracht en de route winterhard hebben kunnen maken.

Van saaie racebaan tot prima technische route in een paar jaar! Goed bezig met elkaar en we gaan dooooor! :D :-q
drpaul
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 823
Lid geworden op: wo 28 augustus 2013, 19:36
Mijn mountainbike: YT Jeffsy AL Base 29; Propain Spindrift AL

Is dat onder andere in dat heidestukje langs de N36 richting rotonde? Ik dacht daar, al rijdende over de N36, 2-3 trails te hebben gezien. Maar ja, moest op de weg letten...

In ieder geval erg mooi, de route wordt elk jaar weer een stukje mooier!!
Herma
All rounder
All rounder
Berichten: 76
Lid geworden op: ma 30 mei 2016, 11:33
Mijn mountainbike: Cannondale FSI Carbon 4 2016

Ben erg benieuwd! Klinkt in ieder geval goed, binnenkort maar eens weer een rondje (of twee) doen!
DeHakkelaar1981
All rounder
All rounder
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 5 mei 2014, 13:48
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead 29

Klopt drPaul..na de oversteek links en dan inderdaad tot aan rotonde de Witte Paal! Er wordt g
Hard gewerkt en hij is inmiddels volledig uitgegraven. Nu beginnen we met finetunen.... :-D
Monkey biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 240
Lid geworden op: vr 30 april 2010, 21:47
Mijn mountainbike: Cube AMS 120 29 inch fully 2012
Contacteer:

Zaterdag 3 december gaan we de nieuwe singeltrack verder finetunen. Iedereen die helpen wil is welkom. Start om 08.30 verzamelen op de carpool bij de witte paal.
Plaats reactie