Gezocht: Fanatieke bikers utrechtse heuvelrug!

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
jelle.jl
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 1 april 2015, 16:59

Hoi mountainbikers,
Ik ben Jelle en ben 16 jaar oud. Een week of 6 geleden ben ik gevallen met mn mtb, en nu begin ik weer een beetje met biken. Alleen zit ik met een probleempje: mijn ouders vinden het niet meer zo fijn als ik alleen het bos in ga... (met mn val was ik ook alleen)
Ik ben dus op zoek naar jongens die misschien ook met hetzelfde probleem zitten en het leuk vinden om met mij het bos door te scheuren. Leeftijden maken me niet zoveel uit, maar ik ben wel een beetje op zoek naar jongens die echt van doorrijden houden, dus eventueel ook wedstrijdrijders, ik pak zelf ook wel eens een nationale wedstrijd mee.
Ik woon vlakbij de routes, dus amerongen, leersum, kwintelooyen, hoge ginkel en rhenen zijn een beetje de routes waar ik het over heb.
Dus als er mtb'ers zijn die ook wel eens alleen het bos in gaan of misschien al een bestaand groepje hebben lijkt het me erg leuk om met jou een keer een rondje te maken!
Zowel in het weekend als doordeweeks!
:-q
Gebruikersavatar
skelis
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: za 28 februari 2015, 23:09
Mijn mountainbike: Btwin Rockrider 500 26" 24 versn.

Hi Jelle leuk idee. Ik heb geen vaste dag. Maar als je zondagochtend bij het Jagershuis bij de parkeerplaats
Iemand aanspreekt wil ie vast meerijden!
Niels
Plaats reactie