"Ghost" MTB route in Emmen?

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4107
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Er zit bij de N34, bij de amigo een homo ontmoetingsplaats. De route loopt langs die n34 dwars door dat bos je heen :P Overdag zijn er al genoeg, maar 's avonds zal dat alleen maar erger zijn :P
⛧⛧⛧
Gebruikersavatar
Luc151
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1045
Lid geworden op: do 9 mei 2013, 09:45
Mijn mountainbike: onbelangrijk

he, ga nu geen reclame zitten maken, straks komen vanuit het hele land hierheen. :winkie: Sleen is wat dat betreft ook al niet zo positief in het nieuws. :~
Gebruikersavatar
Ced
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: wo 15 juni 2016, 17:41
Mijn mountainbike: B'Twin Rockrider 520, 2016 Model
Contacteer:

xRemcox schreef:Er zit bij de N34, bij de amigo een homo ontmoetingsplaats. De route loopt langs die n34 dwars door dat bos je heen :P Overdag zijn er al genoeg, maar 's avonds zal dat alleen maar erger zijn :P
Ah ok! :D
Gebruikersavatar
Ced
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: wo 15 juni 2016, 17:41
Mijn mountainbike: B'Twin Rockrider 520, 2016 Model
Contacteer:

xRemcox schreef:Waarschijnlijk de verbindingsroute naar de route van het noordbargerbos. Maar die moet je links laten liggen. Die is echt niks aan.
It connect which routes with each other?
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4107
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Oorspronkelijk was het idee om ze te verbinden met die van de Rietlanden en de Emmerdennen. Aleen volgens mij is het nooit echt van de grond gekomen. De bouwer van de route was voorheen mijn buurman, die heeft me toen een keer verteld dat ze er mee bezig zijn, daarna nooit meer wat van gehoord. Ik ga er vanuit dat de bordjes er nog staan, maar dat het nagenoeg niet meer begaanbaar is. Zoals ik al zei er zijn veel leukere routes in de buurt ;)
⛧⛧⛧
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4107
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Luc151 schreef:he, ga nu geen reclame zitten maken, straks komen vanuit het hele land hierheen. :winkie: Sleen is wat dat betreft ook al niet zo positief in het nieuws. :~
Sleen is ook al jaren zo ;) hetzelfd geldt voor de n34. Gewoon ff rekening mee houden.
⛧⛧⛧
Jordi75
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 263
Lid geworden op: do 26 januari 2012, 17:01
Mijn mountainbike: Whyte T-130 trail

Hi Remco. Kwam ik jou van de week niet tegen op de route van Exloo? Ik was die half verdwaalde stedeling ^^

Weet jij nog meer leuke routes hier in de omgeving? Sleen ga ik nog rijden maar misschien heb jij nog leuke GPX-en oid? :)
Saru mo ki kara ochiru
Even monkeys fall from trees

Fietsverleden:
Djerba Laser(90's)
Mongoose Rockadile SX (90's)
Cube
Scott Spark 930
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4107
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Jordi75 schreef:Hi Remco. Kwam ik jou van de week niet tegen op de route van Exloo? Ik was die half verdwaalde stedeling ^^

Weet jij nog meer leuke routes hier in de omgeving? Sleen ga ik nog rijden maar misschien heb jij nog leuke GPX-en oid? :)
Dat kan kloppen :P

Gieten is leuk en uitdagend. Je zou voor de lengte en de natuurlijke trails Grolloo erbij kunnen pakken. Sleen is een aanrader. Appelscha is weer wat uit de richting, maar ook erg leuk.
⛧⛧⛧
Jordi75
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 263
Lid geworden op: do 26 januari 2012, 17:01
Mijn mountainbike: Whyte T-130 trail

Sleen gereden. Zitten leuke stukken tussen. Zeker het laatste stuk bij de parkeerplaats. Bij Valthe ook een route gereden maar die viel tegen. Bos is altijd mooi maar de route had geen uitdaging.

Ga gieten ook maar proberen voordat we naar onze volgende vakantiebestemming op de Veluwe gaan :)
Saru mo ki kara ochiru
Even monkeys fall from trees

Fietsverleden:
Djerba Laser(90's)
Mongoose Rockadile SX (90's)
Cube
Scott Spark 930
Plaats reactie