Weekendje Landal Twenhaarveld

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
marinus23
All rounder
All rounder
Berichten: 121
Lid geworden op: di 9 juli 2013, 14:40
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AL, Ghost SE 6000

Beste allemaal,

Over een paar weekjes heb ik een fietsweekendje gepland vanaf Landal Twenhaarveld te Holten, en ben eigenlijk op zoek naar een paar mooie (gps)routes aldaar.

Lees veel goede berichten over Rijssen, Holten en Hellendoorn. Zijn hier leden die misschien een mooi gps bestand hebben waarbij deze routes aan elkaar geknoopt zijn, of een eigen interpretatie hiervan? Op mtbroutes.nl vind ik geen combi gps bestanden, of is het makkelijk aan elkaar te knopen via de routepaaltjes?

We fietsen de zaterdag en zondag, liefst tussen 40-60 km met mooie omgeving, uitzichten en lekker wat HM's. Idealiter te starten in de buurt van Landal, maar even in de auto zitten is zeker geen bezwaar.

Op GPSies.com vind ik veel routes, maar de ervaring met GPSies is erg wisselend (wat op de kaart een mooie route lijkt, valt in de praktijk wel eens tegen).

Alvast hartelijk dank voor jullie hulp.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4828
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Ben ook een paar keer op dat park geweest. Prima uitvalbasis, al lag Rijssen er toen nog niet. Overigens zijn hier specifieke topics voor alle routes daar. Maar toch:

Naar station Holten rijden en spoor oversteken. Daar start route Holten, halverwege kan je route Hellendoorn meepikken. Desnoods 2x, daar is het fungehalte een stuk hoger dan Holten.
Rijssen ligt nu dus ook dichtbij. Die kan je ook een paar keer pakken. Zelf nog niet gereden daar, maar als het een Patrick Jansen baan is weet ik nu al exact wat je gaat tegenkomen.
marinus23
All rounder
All rounder
Berichten: 121
Lid geworden op: di 9 juli 2013, 14:40
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AL, Ghost SE 6000

Dank voor de info!

Ik zal gezien het uitblijven van reacties toch ook nog via gpsies proberen wat moois te scoren.
Plaats reactie