NP Utrechtse Heuvelrug - Specialized Amerongen - Leersum

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
klaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 12 juli 2013, 15:35

StevenK schreef:Ja, klopt, ligt er droog en hard bij. Alleen niet helemaal optimaal voor de CX :)
Je was toch niet diegene die gisteren op slicks een rondje deed? Dat scheelt denk ik ook nogal ;-)
StevenK
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1324
Lid geworden op: do 24 april 2003, 07:10
Mijn mountainbike: Epic Evo, Epic Hardtail, Crux, Diverge.
Contacteer:

klaast schreef:
StevenK schreef:Ja, klopt, ligt er droog en hard bij. Alleen niet helemaal optimaal voor de CX :)
Je was toch niet diegene die gisteren op slicks een rondje deed? Dat scheelt denk ik ook nogal ;-)
:) Nee, gisteren kreukelde ik mijn derailleur in mijn achterwiel tijdens een cross van de MNC.
Gebruikersavatar
de lachende derde
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 763
Lid geworden op: ma 30 april 2012, 13:40
Mijn mountainbike: SC Nomad V4

Lars TB schreef: Vlaardingen? Zeg het maar... .
Helder verhaal maar dat Vlaardingen regelmatig op zo'n manier naarvoren gehaald wordt begint me een beetje tegen te staan. De TTFs die na het officieel afronden van de aanleg gebouwd zijn zijn allemaal prima rolbaar en de transitions lopen gemoedelijk dus je moet het aardig bont maken om daar te vallen. Die rockgardens en north shores zijn een ander verhaal (wat ook blijkt uit de feiten, het merendeel van de ernstige ongevallen waren of bij dat rare bruggetje of op die shores) die bij de oorspronkelijke oplevering horen, waar Patrick Jansen dus voor instaat.

Behoorlijk offtopic maar dit wilde ik even kwijt, als mede aanlegger van een hoop constructies daar.
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1249
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

RoySmit schreef:
jazeker haha! zag er wel relaxt uit bij je man. als ik klaar ben sta ik in de godvergeten kou me om te kleden haha.
Maar het lag er echt goed bij heb rondje amerongen en hoge ginkel gedaan en wat je zegt 95% top op een paar plekke wat sompig. was lekker rustig he ik ben 2 mensen tegen gekomen in totaal!
Yep dat ding is super.
In de winter lekker warm omkleden en in de zomer koelkastje aan met eten en drinken erin. :D :D
Sabazius
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 539
Lid geworden op: di 5 juli 2016, 07:36
Mijn mountainbike: Cube Stereo / Dartmoor Primal

Vandaag leersum en amerongen gefietst lekker rustig. Kan ik morgen weer verder met gourmetten zonder schuld gevoel ;)
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5597
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Komt vannacht als het goed is nog een lading regen overheen, ter info.
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Jefro98 schreef:
RoySmit schreef:
jazeker haha! zag er wel relaxt uit bij je man. als ik klaar ben sta ik in de godvergeten kou me om te kleden haha.
Maar het lag er echt goed bij heb rondje amerongen en hoge ginkel gedaan en wat je zegt 95% top op een paar plekke wat sompig. was lekker rustig he ik ben 2 mensen tegen gekomen in totaal!
Yep dat ding is super.
In de winter lekker warm omkleden en in de zomer koelkastje aan met eten en drinken erin. :D :D
dat klinkt super. als je van de zomer op de UHR bent wil ik zeker een keer een koud biertje met je drinken na t fietsen dat klinkt erg goed :D :D ...
Cozmo
All rounder
All rounder
Berichten: 67
Lid geworden op: wo 23 juli 2003, 17:59

Ik ben bang dat ik het antwoord al weet, maar wil het toch even checken met de 'locals'. Na de regen van afgelopen nacht, is er vanmiddag nog te fietsen om 12:00?
At 140 mph you have no friends
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13036
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Weet niet of je er iets aan hebt, maar ik denk dat je op Zeist niet blij zou worden, een grote natte zandbende. Erge plassen zullen er niet meteen zijn, op Austerlitz meer denk ik. Maar het regende nog toen ik er net langs fietste, en volgens mij gaat het nog wel even door. Denk niet dat Amerongen en consorten heel veel beter zijn.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10861
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Cozmo schreef:Ik ben bang dat ik het antwoord al weet, maar wil het toch even checken met de 'locals'. Na de regen van afgelopen nacht, is er vanmiddag nog te fietsen om 12:00?
Regen bij een gevoelstemperatuur van 0,00 graden Celsius. Van mij mag je gaan, maar of het ook leuk wordt?
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10861
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

http://www.uitzendinggemist.net/aflever ... _2000.html
Vanaf 4:40 min:sec.

Het wordt hier te druk. Zeggen ze.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5762
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Cozmo schreef:Ik ben bang dat ik het antwoord al weet, maar wil het toch even checken met de 'locals'. Na de regen van afgelopen nacht, is er vanmiddag nog te fietsen om 12:00?
Denk dat de local bikeshop volmondig JA zal zeggen. Dit weer is alleen goed voor de handel, verder kan ik weinig anders verzinnen om de UHR op te gaan. :winkie:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
deer_hunter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 984
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel Ex6
Contacteer:

bert l. schreef:Het wordt hier te druk. Zeggen ze.
Ze bedoelen waarschijnlijk dat ze niet makkelijk kunnen parkeren. Gisteren een paar uur in het bos op de UH vertoefd: 5 mensen en drie honden gezien.

NL van boven over het kuddedier mens dat op zondag het bos ingaat.
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

al die dagjes mensen ook het zou verboden moeten worden :lol: :lol:
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10861
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

deer_hunter schreef: Ze bedoelen waarschijnlijk dat ze niet makkelijk kunnen parkeren. Gisteren een paar uur in het bos op de UH vertoefd: 5 mensen en drie honden gezien. NL van boven over het kuddedier mens dat op zondag het bos ingaat.
van de A12 naar de dichtstbijzijnde officieuze parkeerplaats. De parkeerplaatsen van het NPUH (Groene Entrees) liggen allemaal op de verkeerde plekken
Plaats reactie