NP Utrechtse Heuvelrug - Specialized Amerongen - Leersum

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Rayb81 schreef: di 13 november 2018, 01:43
Fred (mtb-sport) schreef: ma 12 november 2018, 10:38 Zolang de vonken niet van je schijven vliegen bij langdurige droogte, mag jij met aangetrokken remmen fietsen. :winkie:
Maar 6-7-2019 staat genoteerd, ik kom denk ik weer lekker buurten en plaatjes schieten. Het zwoegen mogen jullie doen. :-q
Lijkt het je niet leuk om weer eens mee te doen, just for fun? :P
Eerlijk weten? Nee, totaal niet meer die "drive" die daarvoor nodig is.
Ooit nog wel eens getwijfeld om bijvoorbeeld een Kellerwald nog 1 x te doen om fietsend mijn marathonperiode af te sluiten ipv in ambulance maar dat gevoel is volledig weg uit Fred 2.0. :winkie: (sorry voor dit OT gehalte).

Ik hoop binnenkort weer mijn " normale" rondjes op de UHR te mogen maken, is alweer zo'n 2 maanden geleden. Zou bijna vergeten hoe de :oops: paden lopen daar.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Fred (mtb-sport) schreef: di 13 november 2018, 08:13Ooit nog wel eens getwijfeld om bijvoorbeeld een Kellerwald nog 1 x te doen om fietsend mijn marathonperiode af te sluiten ipv in ambulance maar dat gevoel is volledig weg uit Fred 2.0. :winkie: (sorry voor dit OT gehalte).
Dan rij ik met je mee! Die goede afsluiting moet eigenlijk wel Fred
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
HAAS-RENSWOUDE
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 225
Lid geworden op: ma 2 januari 2006, 14:33
Mijn mountainbike: Santa Cruz CC

bouwpakket schreef: di 13 november 2018, 08:42
Fred (mtb-sport) schreef: di 13 november 2018, 08:13Ooit nog wel eens getwijfeld om bijvoorbeeld een Kellerwald nog 1 x te doen om fietsend mijn marathonperiode af te sluiten ipv in ambulance maar dat gevoel is volledig weg uit Fred 2.0. :winkie: (sorry voor dit OT gehalte).
Dan rij ik met je mee! Die goede afsluiting moet eigenlijk wel Fred
Of de salzkammer bijvoorbeeld. Hahahaha
Dus zak maar zegge
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10858
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Dat kan een leuke Ouwe Mannentrip worden. Met alle junior-bejaarden nog éenmaal naar Kellerwald, klein stukje fietsen en dan taart eten die de dorps-oma's hopelijk nog steeds voor de deelnemers bakken.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

@ Bert: Jij kent de klassiekers in het veld. Taarten achter de tafel en taarten op de tafel. Alleen daarom al was het de moeite meer dan waard.
@ HAAS-RENSWOUDE: Dan zou ik die in 2020 moeten doen, dan master4. Rij ik misschien ietsjes verder van voren.
@ bouwpakket: Afsluiting idd vaak mijn gedachten gepasseerd, maar nu zeg ik "Is mooi geweest". Aan de andere kant "never say never again". Maar deze never is wel heel sterk
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10858
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Kellerwald is als ik het me goed herinner drie maal een rondje van 30km. Een rondje om het af te leren en dan als laatste finishen. Moet kunnen. Daarna Kaffee und Kuchen.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Fred (mtb-sport) schreef: di 13 november 2018, 11:54 @ Bert: Jij kent de klassiekers in het veld. Taarten achter de tafel en taarten op de tafel. Alleen daarom al was het de moeite meer dan waard.
...
@ bouwpakket: Afsluiting idd vaak mijn gedachten gepasseerd, maar nu zeg ik "Is mooi geweest". Aan de andere kant "never say never again". Maar deze never is wel heel sterk
We kunnen dat toch ook in Amerongen doen: Fred mag een rondje fietsen en wij zitten op de P, aan tafels waar taart op staat?

Willen we ook nog wel startgeld rekenen aan Fred, om het wat officiëler te maken!

:kiss:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16805
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Even wat anders, wat is de verwachting van de kenners over de staat van de routes morgen?
Veel water gevallen, of is het meeste wel weer weggezakt tegen die tijd?

Twijfel nog over de fietsbestemming voor mijn vrije woensdag en heb een hekel aan modder :tong
(of beter gezegd, aan fiets poetsen).
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Naar mijn inschatting is er morgen geen plasje meer te bekennen en kun je rekenen op veel grip, b a k k e n grip :-q
Het is dat ik morgen geen uren kan vrij roosteren maar anders zou ik de boel daar best wel even willen keuren voor je :winkie:
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1249
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

Het is hier al de hele middag droog, zonnetje schijnt zo nu en dan en zo te zien gaat het deze week ook niet meer regenen.
Morgen zal er echt geen plasje water meer staan op de UHR.
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Kudos voor die avatar van je :-q
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
sama
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1388
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Yeti asr turq

Als je morgen kan, altijd gaan rijden daar, echt geen plassen meer hoor, de route ligt er dan ongelofelijk snel bij schat ik zo.
Sneeuwmonster
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10858
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Het is nog steeds veel en veel te droog. We komen 250mm water te kort en gisteren is daar 5mm vanaf gegaan. Waarschijnlijk duurt de droogte nog tot volgend zomer door.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1249
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

Jan Willem schreef: di 13 november 2018, 16:45 Kudos voor die avatar van je :-q
:-D :-q
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10858
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Binnenkort in dit theater: het blauwe vignet 2019 dat je vanaf 1-1-2019 bij je moet hebben. Op de je fiets, op je helm, op je KNWU of NTFU-licentie. Waar je maar wilt. Op verzoek te tonen. Bedoeld om weer een heel jaar fietsplezier te financieren. De prijs is ook dit jaar 7,50.

We zijn nu bezig ism Recreatie Midden-Nederland en het Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug om alle winkels en horeca te bevoorraden. Vanaf 1 december voor iedereen beschikbaar aan de balie, de toonbank of de tapkast.

Alle klachten over de blauwe kleur graag in drievoud naar Bouwpakket MTB.
Laatst gewijzigd door bert l. op di 11 december 2018, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Plaats reactie