NP Utrechtse Heuvelrug - Specialized Amerongen - Leersum

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

MacReal schreef:Op de route Amerongen zagen we trouwens een fotograaf staan.
Nu dacht ik van hem te begrijpen dat hij Pieter Veenendaal heette en de foto's op Facebook zette.
Ik kan hem alleen nergens vinden...
Iemand anders bekend met deze man?
Niemand?
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
dustin
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 27 december 2003, 12:35

afgelopen zondag was het een feestje op Amerongen, Rhenen en Hoge Ginkel. De benen waren ruk, maar het was een fantastische ochtend !
Canyon Spectral 125 CF8 2023
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

MacReal schreef:
MacReal schreef:Op de route Amerongen zagen we trouwens een fotograaf staan.
Nu dacht ik van hem te begrijpen dat hij Pieter Veenendaal heette en de foto's op Facebook zette.
Ik kan hem alleen nergens vinden...
Iemand anders bekend met deze man?
Niemand?
Hij heeft ons wel eens benaderd. Hij wilde zijn foto-archief bij ons op de website plaatsen en dan jullie als passanten via ons zijn foto's laten kopen. We hebben ervoor bedankt. Te zware belasting voor de site en nog wat nadelige nadelen.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
kuijtje.nl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 560
Lid geworden op: ma 7 juli 2008, 12:55
Mijn mountainbike: Transition Trans AM, Lapierre Spicy FIT 5.0, Lapierre ProRace CF 9.9, Commencal Furious
Contacteer:

bert l. schreef:
MacReal schreef:Op de route Amerongen zagen we trouwens een fotograaf staan.
Nu dacht ik van hem te begrijpen dat hij Pieter Veenendaal heette en de foto's op Facebook zette.
Ik kan hem alleen nergens vinden...
Iemand anders bekend met deze man?
Hij heeft ons wel eens benaderd. Hij wilde zijn foto-archief bij ons op de website plaatsen en dan jullie als passanten via ons zijn foto's laten kopen. We hebben ervoor bedankt. Te zware belasting voor de site en nog wat nadelige nadelen.
Pieter Vane is de naam van de beste man. Ook heeft hij MTB Zuid Veluwe benaderd en ook wij werken niet mee aan commerciële activiteiten op de community. Wellicht vindt je hem door op naam te Googelen.
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Heb inmiddels contact gekregen met de beste man :-q

Overigens, nadelige nadelen? :lol:
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Kan je zeker een foto kopen voor maar liefst minimaal 2,50 euro.
Ik vind die prijzen altijd zo extreem hoog voor een fotootje... :(
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Ben je de sarcasme modus vergeten aan te zetten of meen je dit serieus?
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Laten we zeggen dat ik het er in ieder geval niet voor over heb. :-)
StevenK
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1323
Lid geworden op: do 24 april 2003, 07:10
Mijn mountainbike: Epic Evo, Epic Hardtail, Crux, Diverge.
Contacteer:

awinkel schreef:Kan je zeker een foto kopen voor maar liefst minimaal 2,50 euro.
Ik vind die prijzen altijd zo extreem hoog voor een fotootje... :(
Vroegâh, toen ik nog rally's reed, kreeg ik de foto's in een envelop toegestuurd en betaalde ik een tientje (guldens) per foto die ik wilde houden. Voor een kwalitatief hoogwaarde (digitale) foto vind ik 2,50 dan heel redelijk.
Boekenkist
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: do 21 april 2016, 17:21

Dank voor alle reacties! Geloof dat het ons wel gaat lukken om een vignet te bemachtigen.
Bleiswijker
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: di 27 januari 2015, 16:48

Ik ben van plan morgen te gaan fietsen op de UHR.
Ik las over afgelopen weekend hele goede berichten, hopelijk is het nog steeds zo. Iemand vandaag op de routes geweest misschien? Is het nog steeds redelijk droog en zonder echte modder?
dubbelop
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1391
Lid geworden op: zo 4 september 2005, 15:40
Mijn mountainbike: MSC Zion tandem

Ja hoor, routes liggen er prima bij voor de tijd van het jaar.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Morgen maar even kijken hoe het erbij ligt na 2 maanden afwezigheid.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Voor het eerst sinds operatie linker kuit op 4-9 weer eens op mijn Scale gestapt. Waar anders dan op de UHR?
Bij Leersum opgestapt en weer het bekende werk, dus Leersum, Hoge Ginkel, Amerongen, Rhenen (die ronde 5x) en Kwintelooyen en weer terug. In ieder geval heeft Fredje zich weer prima vermaakt.
Na afloop maar naar RWP gegaan om de 2e sticker 2018 te kopen. Die kan dan over de 2017 geplakt worden, de andere zit op mijn helm als ik met de CX fiets (inderdaad Fredje kan ook een 3e sticker voor dat stuur kopen)
Parcours lag er super goed bij, nergens nattigheid te bekennen en nog nergens mul zand.
Qua snelheid was het allemaal nog niet top, maar was wel weer genieten op de Scale over de leuke trails (verveelt echt niet).
Tip van Fredje: Ga er morgen of overmorgen op uit, want na het weekend belooft het Zwiftweer te worden.

Enne, druk met files op de Heuvelrug? Nee hoor, gewoon je moment kiezen. Iets met "Fred vrijdag fietsdag". :winkie:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

Fred (mtb-sport) schreef:Voor het eerst sinds operatie linker kuit op 4-9 weer eens op mijn Scale gestapt. Waar anders dan op de UHR?
Bij Leersum opgestapt en weer het bekende werk, dus Leersum, Hoge Ginkel, Amerongen, Rhenen (die ronde 5x) en Kwintelooyen en weer terug. In ieder geval heeft Fredje zich weer prima vermaakt.
Na afloop maar naar RWP gegaan om de 2e sticker 2018 te kopen. Die kan dan over de 2017 geplakt worden, de andere zit op mijn helm als ik met de CX fiets (inderdaad Fredje kan ook een 3e sticker voor dat stuur kopen)
Parcours lag er super goed bij, nergens nattigheid te bekennen en nog nergens mul zand.
Qua snelheid was het allemaal nog niet top, maar was wel weer genieten op de Scale over de leuke trails (verveelt echt niet).
Tip van Fredje: Ga er morgen of overmorgen op uit, want na het weekend belooft het Zwiftweer te worden.

Enne, druk met files op de Heuvelrug? Nee hoor, gewoon je moment kiezen. Iets met "Fred vrijdag fietsdag". :winkie:
Weer 5 keer jouw favoriete rondje in de rit gebreid, je mag dit jaar niet onder de 100km per rit uit komen toch. Vandaag de test Spark bij RWP ingeleverd, die vertelden al dat je ook was geweest. En idd gister uhr geweest en zo goed als rijk voor je alleen. Nieuwe spark of scale moeilijke keuze.
Plaats reactie