NP Utrechtse Heuvelrug - Specialized Amerongen - Leersum

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Ja. Ik sluit me aan bij de laatste 3 postenden. Is dat n woord? Nu wel. ;)

Al dat geblaat over wie waar hoe hard reed op strava...ja sorry hoor maar wat boeit dat hier nou; dit is toch n topic over die supermooie trails die onderdeel zijn van de UH en waar je (ja inderdaad) lekker hard doorheen kan biken onder t genot van n prachtige omgeving? Maar dat hóéft dus niet, als je bv lekker met je dochter op pad bent zoals eerder genoemd. Enzo.

Een apart strava topic, daar zijn dergelijke verhandelingen echt op z’n plaats. Maar da’s mijn bescheiden mening. 8)
tiny
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 694
Lid geworden op: ma 3 september 2007, 18:41
Mijn mountainbike: een fiets

ik ben met de boven genoemde ook eens, hard fietsen waar het kan, fietser inhalen waar het kan en niet pushen.
netjes bellen als je er langs wil(ben de enige met een bel geloof ik) en gelijk ff zeggen welke kant je er langs gaat

maar je kan best KOM scoren op tijden dat het rustig is.
ik werkte vroeger in ploegen dienst, en op doordeweekse ochtend een uurtje of 9 kom je echt kip tegen.(hooguit een hert :tong )

maar op zaterdag en zondag gewoon lekker mee gaan met de flow
blijf je zelf er zijn al anderen genoeg :-D
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Lars TB schreef:Overigens ken ik wel wat prestatiegerichte, fanatieke vlaggers op de UHR. Maar om die nou zwart te gaan zitten maken... :roll: (namen op aanvraag :wink: )
Ik ken er eentje die is in heel Nederland fanatiek aan het vlaggen. En daar ben ik heel blij mee :-q
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Soms lijkt het of Facebook mee leest... Deze kwam net bij mij langs :lol:

Afbeelding

Niet perse mijn mening, tot ze vervelend gaan doen...
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

bouwpakket schreef:
Lars TB schreef:Overigens ken ik wel wat prestatiegerichte, fanatieke vlaggers op de UHR. Maar om die nou zwart te gaan zitten maken... :roll: (namen op aanvraag :wink: )
Ik ken er eentje die is in heel Nederland fanatiek aan het vlaggen. En daar ben ik heel blij mee :-q
Joh, hebben we het over dezelfde? :winkie:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

En hij heeft ook 2 anderen ermee besmet die vooral in de regio fanatiek vlaggen
funride
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2393
Lid geworden op: di 26 juli 2011, 08:39
Mijn mountainbike: ALTEC ACCRUE

Weghalen lukt nog niet zo best, op een segment van Leersum staat er al een jaar.
https://www.britishcycling.org.uk/searc ... g-System-0" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

funride schreef:Weghalen lukt nog niet zo best, op een segment van Leersum staat er al een jaar.
Die staat er speciaal voor jou
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Lars TB schreef:Soms lijkt het of Facebook mee leest... Deze kwam net bij mij langs :lol:

Afbeelding
:lol: :lol: ....mijn vorige post in n notendop! Voor wat dit topic betreft dan. :winkie:
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Wiel-Maat schreef:Ja. Ik sluit me aan bij de laatste 3 postenden. Is dat n woord? Nu wel. ;) Al dat geblaat over wie waar hoe hard reed op strava...ja sorry hoor maar wat boeit dat hier nou; dit is toch n topic over die supermooie trails die onderdeel zijn van de UH en waar je (ja inderdaad) lekker hard doorheen kan biken onder t genot van n prachtige omgeving? Maar dat hóéft dus niet, als je bv lekker met je dochter op pad bent zoals eerder genoemd. Enzo. Een apart strava topic, daar zijn dergelijke verhandelingen echt op z’n plaats. Maar da’s mijn bescheiden mening. 8)
vorige week kreeg ik met de E-bladblazer nog een stevige bodycheck van een ***hannes die vond dat ik aan de kant moest. Gelukkig daarna ter compensatie bedolven onder complimenten van twee bezoekers uit Duitsland
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Ik neem aan dat mr Hannes met die bladblazer op standje turbo daarna wel van zijn fiets geblazen hebt?
:evil:
Sommige mensen...

(Overigens ben ik enthousiast strava gebruiker. Zowel de vergelijkingen met mezelf als met anderen zijn leuk. Een KOM ergens op de UHR zal er met mijn capaciteiten nooit in zitten... Maar er zijn op de UHR zo onwijs veel interessante segmenten dat het me helemaal niets kan schelen als ik eens ergens van het gas af moet. Het enige waar ik wel een pesthekel aan heb zijn fietsers die bewust niet aan de kant willen, ook niet waar het kan en ook niet als je het vriendelijk vraagt. Maar die kom ik op de UHR eigenlijk nauwelijks tegen)
Laatst gewijzigd door 38x10 op wo 8 november 2017, 10:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

38x10 schreef:Ik neem aan dat mr Hannes met die bladblazer op standje turbo daarna wel van zijn fiets geblazen hebt?
:evil:
Sommige mensen...
De is de e-blower helaas niet krachtig genoeg voor. Daarvoor kun je beter de benzine variant pakken.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

bert l. schreef:
Wiel-Maat schreef:Ja. Ik sluit me aan bij de laatste 3 postenden. Is dat n woord? Nu wel. ;) Al dat geblaat over wie waar hoe hard reed op strava...ja sorry hoor maar wat boeit dat hier nou; dit is toch n topic over die supermooie trails die onderdeel zijn van de UH en waar je (ja inderdaad) lekker hard doorheen kan biken onder t genot van n prachtige omgeving? Maar dat hóéft dus niet, als je bv lekker met je dochter op pad bent zoals eerder genoemd. Enzo. Een apart strava topic, daar zijn dergelijke verhandelingen echt op z’n plaats. Maar da’s mijn bescheiden mening. 8)
vorige week kreeg ik met de E-bladblazer nog een stevige bodycheck van een ***hannes die vond dat ik aan de kant moest. Gelukkig daarna ter compensatie bedolven onder complimenten van twee bezoekers uit Duitsland
Tja....zo'n hork zou je een hark in zijn klauwen moeten drukken met de boodschap 'ga jij deze noeste arbeid maar ff op de ouderwetsche wijze doen! ' :-?
Norten89
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: ma 26 januari 2015, 14:48

futura schreef:Strava zorgt helaas wel voor een toename van de verhuftering op het parcours.
Afgelopen zaterdag tot 2x toe aan de kant geblèrd door zo'n idioot en begin van het jaar een vader met een huilende dochter gesproken, meisje was door dat tuig aan de kant geschreeuwd.

Het is soms ook te belachelijk voor woorden dat kinderen helemaal de stress in ziet schieten als ze merken dat er iemand achter ze zit.
Ik stel ze gerust dat ze lekker hun eigen tempo moeten aanhouden en dat ik pas inhaal wanneer dat kan...gewoon rustig blijven fietsen en vooral voor je uit blijven kijken want de boompjes zijn niet van rubber....

Zo moeilijk is het toch niet?
Dit is de juiste manier ;)
Sowieso vind ik Strava maar een raar verschijnsel. Als je je zo graag met anderen wil meten, dan ga je toch lekker wedstrijden rijden? Daar komen alle fanatiekelingen bij elkaar, en dan kun je laten zien wat je waard bent. En uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat het dan soms nog wel behoorlijk tegenvalt :lol:
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Want? Als je geen wedstrijden rijdt mag je alleen maar rustig toeren? Wat een onzin!
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Plaats reactie