NP Utrechtse Heuvelrug - Specialized Amerongen - Leersum

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
funride
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2393
Lid geworden op: di 26 juli 2011, 08:39
Mijn mountainbike: ALTEC ACCRUE

bouwpakket schreef: zo 11 november 2018, 22:30 Commerciële activiteit dus contact opnemen met de terrein eigenaar. Daar is toch niets onduidelijk aan?
zeker niet onduidelijk, vind het gewoon een belachelijke regeling.
https://www.britishcycling.org.uk/searc ... g-System-0" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

funride schreef: zo 11 november 2018, 22:42
bouwpakket schreef: zo 11 november 2018, 22:30 Commerciële activiteit dus contact opnemen met de terrein eigenaar. Daar is toch niets onduidelijk aan?
zeker niet onduidelijk, vind het gewoon een belachelijke regeling.
Deze regel van de eigenaar zoals vermeld op de toegangsborden? Is altijd al zo geweest. In de praktijk waren er maar weinigen die even netjes contact op namen met de eigenaar. Meer dan normaal dat de eigenaar zelf zijn toegangsregels bepaald.

Of heb je het over de "regeling" waar je alleen nog maar iets van Jurriaan hier op het forum over hebt vernomen? Misschien een idee om gewoon eens met Staatsbosbeheer contact op te nemen ipv alleen maar hier te klagen?
funride
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2393
Lid geworden op: di 26 juli 2011, 08:39
Mijn mountainbike: ALTEC ACCRUE

bouwpakket schreef: zo 11 november 2018, 22:51
funride schreef: zo 11 november 2018, 22:42

zeker niet onduidelijk, vind het gewoon een belachelijke regeling.
Deze regel van de eigenaar zoals vermeld op de toegangsborden? Is altijd al zo geweest. In de praktijk waren er maar weinigen die even netjes contact op namen met de eigenaar. Meer dan normaal dat de eigenaar zelf zijn toegangsregels bepaald.

Of heb je het over de "regeling" waar je alleen nog maar iets van Jurriaan hier op het forum over hebt vernomen? Misschien een idee om gewoon eens met Staatsbosbeheer contact op te nemen ipv alleen maar hier te klagen?
vooral laatste, (vier exclusieve ondernemers) ik neem aan dat Jurriaan een betrouwbare bron is aangezien hij het zelf met SBB heeft besproken.
https://www.britishcycling.org.uk/searc ... g-System-0" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Wat zeggen ze altijd over aannames?

Ik zie als gevolg daarvan pagina's discussie. Gewoon als commerciële partij contact opnemen met de eigenaar en vragen wat het idee is.

Of gewoon pagina's lang lekker doorklagen
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Ik zie het bericht van Jurriaan eigenlijk alleen maar als een berichtgeving dat er 4 ondernemers contact op hebben genomen met SBB en toestemming gekregen hebben.
Dat een ander dat niet ook zou mogen doen, begrijp ik nergens.

Over de "gesloten knip" had ik meer discussie verwacht. Een vereniging geeft zijn trainingen meestal niet met gesloten knip namelijk. Je betaald je contributie, waar je training voor terug krijgt. Je betaald dus terdege wel voor je trainingen.
Hoe commercieel dat gezien wordt, zal dan weer afhangen van de interpretatie van SBB.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

Waaarom wordt hier al 4 pagina`s lang off-topic geouwehoerd over..tja waarover eigenlijk
doe ff lekker in een ander topic en laten we het weer over remkuilen op amerongen en watergaten op leersum hebben

Ps 6 juli 2019 is er weer een mtb marahon op amerongen, dus dan kan je daar niet ongeremd fietsen (haters kom er maar weer in)
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Rutger S schreef: ma 12 november 2018, 09:50 Ps 6 juli 2019 is er weer een mtb marahon op amerongen, dus dan kan je daar niet ongeremd fietsen (haters kom er maar weer in)
Wacht effe, moet ik nu die marathon met aangetrokken remmen rijden?
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Lars TB schreef: ma 12 november 2018, 10:16
Rutger S schreef: ma 12 november 2018, 09:50 Ps 6 juli 2019 is er weer een mtb marahon op amerongen, dus dan kan je daar niet ongeremd fietsen (haters kom er maar weer in)
Wacht effe, moet ik nu die marathon met aangetrokken remmen rijden?
Zolang de vonken niet van je schijven vliegen bij langdurige droogte, mag jij met aangetrokken remmen fietsen. :winkie:
Maar 6-7-2019 staat genoteerd, ik kom denk ik weer lekker buurten en plaatjes schieten. Het zwoegen mogen jullie doen. :-q
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Eindelijk regen. Precies wat we nodig hebben.

Afbeelding

En in de miezervorm die we nodig hebben.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Nét mis, zo te zien... :tong
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Kapitein Iglo schreef: ma 12 november 2018, 11:42Nét mis, zo te zien... :tong
Precies goed. Sigarenmakersdorp droog en alle regen net ten westen op het Heuvelrug.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
sama
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Yeti asr turq

Het was zaterdag anders goed vochtig in Rhenen, ik was van plan daar eens flink wat rondjes te draaien, maar heb het toch maar bij twee rondjes gehouden, na de eerste was ik al doorweekt :P
Ik moet wel zeggen dat ik weer moet wennen aan de ondergrond. Je kun nu weer veel harder door de bochten. Dat stoflaagje van de zomer kon erg verraderlijk zijn.
Sneeuwmonster
StevenK
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1323
Lid geworden op: do 24 april 2003, 07:10
Mijn mountainbike: Epic Evo, Epic Hardtail, Crux, Diverge.
Contacteer:

Rutger S schreef: ma 12 november 2018, 09:50 Ps 6 juli 2019 is er weer een mtb marahon op amerongen, dus dan kan je daar niet ongeremd fietsen (haters kom er maar weer in)
Da's jammer, de week van de Marmotte.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

StevenK schreef: ma 12 november 2018, 18:35
Rutger S schreef: ma 12 november 2018, 09:50 Ps 6 juli 2019 is er weer een mtb marahon op amerongen, dus dan kan je daar niet ongeremd fietsen (haters kom er maar weer in)
Da's jammer, de week van de Marmotte.
Hé, hebben die ook een mountainbike-versie?! :-D
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Fred (mtb-sport) schreef: ma 12 november 2018, 10:38
Lars TB schreef: ma 12 november 2018, 10:16Wacht effe, moet ik nu die marathon met aangetrokken remmen rijden?
Zolang de vonken niet van je schijven vliegen bij langdurige droogte, mag jij met aangetrokken remmen fietsen. :winkie:
Maar 6-7-2019 staat genoteerd, ik kom denk ik weer lekker buurten en plaatjes schieten. Het zwoegen mogen jullie doen. :-q
Lijkt het je niet leuk om weer eens mee te doen, just for fun? :P
Plaats reactie