NP Utrechtse Heuvelrug - Specialized Amerongen - Leersum

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Ohja... hoge ginkel was recentelijk best prima te doen ook!
Waar woke is, is vuur
sama
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Yeti asr turq

Ik vind het een machtig rondje, met z'n snakerun, lijdensweg en de van den bergjes. Prachtig gewoon.
Sneeuwmonster
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

sama schreef:Ik vind het een machtig rondje, met z'n snakerun, lijdensweg en de van den bergjes. Prachtig gewoon.
EENS!! :-q
fl-wappie
All rounder
All rounder
Berichten: 102
Lid geworden op: di 22 september 2015, 18:55

Hoe is het momenteel op de routes? En dan met name hoeveel omleidingen er zijn en hoe ver? Heb gelezen van een paar korte omleidingen, klopt dit nog steeds? Ik wil zaterdag eigenlijk de routes gaan rijden icm met Rhenen en kwintelooyen
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10837
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

De actuele situatie staat op de FB pagina. Rhenen, Kwint en Amerongen zijn open. Zolang er geen water valt, valt er geen water en dus blijft het droog en dan verandert er helaas weinig aan de afsluitingen.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Handig, dat overzicht (en kijk eigenlijk nooit op Facebook, dus dank voor de tip). Is er op de niet afgesloten stukken goed te fietsen, of geldt ook daar namens de trailcrew een "eigenlijk liever niet"?
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

38x10 schreef:Handig, dat overzicht (en kijk eigenlijk nooit op Facebook, dus dank voor de tip). Is er op de niet afgesloten stukken goed te fietsen, of geldt ook daar namens de trailcrew een "eigenlijk liever niet"?
Delen die open zijn is prima te rijden.
Door de het beetje regen van vorige week en begin deze week is het hele droge gestuif er af.
fl-wappie
All rounder
All rounder
Berichten: 102
Lid geworden op: di 22 september 2015, 18:55

Mul zand ed intereseerd me niet, maar heb er geen zin in om in de auto te springen om er dan achter te komen dat 3/4 afgesloten is. Maar bedankt voor de info, hier kan ik wel wat mee. Van Facebook wist ik niet, dus zal die in de gaten houden
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Heb me goed vermaakt op Rhenen en Amerongen hoor.
Nog bedankt aan de man met de schep die bezig was op Amerongen vanmiddag :-q :-q
StevenK
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1323
Lid geworden op: do 24 april 2003, 07:10
Mijn mountainbike: Epic Evo, Epic Hardtail, Crux, Diverge.
Contacteer:

Elvander schreef:Heb me goed vermaakt op Rhenen en Amerongen hoor.
Nog bedankt aan de man met de schep die bezig was op Amerongen vanmiddag :-q :-q
Hier net zo, Rhenen, Kwintelooijen en Amerongen. Een afloper achter maakte het stuurgedrag van m'n Epic wel spannend :)
sama
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Yeti asr turq

Vergeet hoge ginkel vooral niet mee te pakken, die ligt er het beste bij. De omleiding in Amerongen stelt niets voor. De omleiding op Leersum is wel groot, maar toch nog veel moois te rijden vind ik.
Sneeuwmonster
KILROY
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 501
Lid geworden op: di 20 mei 2003, 13:13
Mijn mountainbike: Niner AIR RDO 2020, Element 970 2017, Element 50 (met pensioen), On One Inbred 26 (met pensioen)

sama schreef: De omleiding op Leersum is wel groot, maar toch nog veel moois te rijden vind ik.
Eens! Het stuk vanaf de parkeerplaats Utrechtse Baan naar het asiel ligt er prima bij na de regen van de afgelopen dagen.
Lekker warm draaien op de Fast Tracks en dan door naar die max hartslag bij de beklimming van de Ventoux :bier:
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4655
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Tracks lagen er goed bij. Best wat regen gevallen vannacht want ik zag zelfs een paar plassen :o
Misschien kunnen de afsluitingen al wel opgeheven worden? Was mijn eerste keer weer na mijn tossy 3 ongeval van 9,5 week geleden. Op de nieuwe fiets (stache) was het zwaar maar genieten.
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6110
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

hanjovdberg schreef:Tracks lagen er goed bij. Best wat regen gevallen vannacht want ik zag zelfs een paar plassen :o
Misschien kunnen de afsluitingen al wel opgeheven worden? Was mijn eerste keer weer na mijn tossy 3 ongeval van 9,5 week geleden. Op de nieuwe fiets (stache) was het zwaar maar genieten.
De delen die afgezet zijn, zijn nog steeds mul en kapot. Daar is meer voor nodig dan een beetje regen
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10837
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

300mm water tekort. Per vierkante meter. Dus op elke meter missen we een laag water die zo hoog is als een liniaal.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Plaats reactie