MTB Route Giessenburg

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
XNZ
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 43
Lid geworden op: do 18 september 2014, 10:57

De route wordt nog wel eens omgegooid inderdaad. Vaak bepaald het parcours van de jaarlijkse JVA wedstrijd de route voor het hele jaar.
dreezzz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 384
Lid geworden op: vr 20 januari 2006, 00:43
Mijn mountainbike: Lux Trail

Leuk stukje om te rijden, veel uitgezette meters op een kleine oppervlakte. Goede bewegwijzering en zelfs n stukje mul zand er in.....route uitbreiden zou mooi zijn!
XNZ
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 43
Lid geworden op: do 18 september 2014, 10:57

Aankomende winter gaat heel het park op de kop en wordt er een geheel nieuwe baan aangelegd.
dreezzz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 384
Lid geworden op: vr 20 januari 2006, 00:43
Mijn mountainbike: Lux Trail

Wordt de baan dan ook langer?
XNZ
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 43
Lid geworden op: do 18 september 2014, 10:57

Ja, al blijft de ruimte relatief beperkt. Maar er wordt zelfs gesproken over wat kunstmatige 'heuveltjes'.
bonzaiking
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 629
Lid geworden op: zo 28 februari 2016, 21:49
Mijn mountainbike: gt zaskar/ superior team 29er

In noordeloos heb je trouwens ook een mooie baan liggen! !
dreezzz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 384
Lid geworden op: vr 20 januari 2006, 00:43
Mijn mountainbike: Lux Trail

Dat wordt me toch te ver vanuit Dordrecht, gisteren toch 56 km getrapt om er te komen en weer terug :-D
XNZ
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 43
Lid geworden op: do 18 september 2014, 10:57

In Noordeloos is inderdaad ook een leuk baantje neergelegd. Alleen omdat daar geen routing is ben je er snel uitgekeken
bonzaiking
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 629
Lid geworden op: zo 28 februari 2016, 21:49
Mijn mountainbike: gt zaskar/ superior team 29er

vandaag giesenburg en noordeloos gereden idd noordeloos daar mis je echt de palen met pijl
giesenburg heb ik me echt vermaakt lag er verrassend goed bij!!!
Jeannette
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 257
Lid geworden op: di 23 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Cube Stereo One22 HPC Ex
Contacteer:

Is er nog steeds activiteit op deze route. De route staat niet in het overzicht van www.mtbroutes.nl We zouden hem daar graag in opnemen. Met wie kunnen we hiervoor contact opnemen?
Voor een overzicht van alle Nederlandse Mountainbikeroutes: www.mtbroutes.nl
Jasoom
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 1 november 2013, 20:44

Vandaag ff wezen kijken. Alleen was alles afgesloten vanwege werkzaamheden. Weet iemand wanneer de route en of de route weer open gaat. Ik hoop van wel dan hebben een leuk rondje om te trainen om de hoek.
Astateofmind
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 31 mei 2020, 13:34

Ik ben er pas met de fiets langs gereden (rondje Gorinchem, Hardinxveld, Giessenburg, Schelluinen) en het kleine baantje met wat heuveltjes ligt er goed bij. Erg leuk, dat er ook een 3 km. route is! Dat wist ik niet. Ik ga daar binnenkort eens kijken!

Zijn er trouwens mensen uit deze omgeving die het leuk vinden om samen te fietsen?

P.S. Ik ben een beginneling en ben het mountainbiken aan het ontdekken.
Jasoom
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 1 november 2013, 20:44

De route van giessenburg is onlangs volledig onderhandel genomen en heeft facelift gehad. De laatste keer waren ze iets van een pumptrack ofzo aan het maken in het midden.
Jasoom
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 1 november 2013, 20:44

Astateofmind schreef: di 2 juni 2020, 23:02 Ik ben er pas met de fiets langs gereden (rondje Gorinchem, Hardinxveld, Giessenburg, Schelluinen) en het kleine baantje met wat heuveltjes ligt er goed bij. Erg leuk, dat er ook een 3 km. route is! Dat wist ik niet. Ik ga daar binnenkort eens kijken!

Zijn er trouwens mensen uit deze omgeving die het leuk vinden om samen te fietsen?

P.S. Ik ben een beginneling en ben het mountainbiken aan het ontdekken.

Wij komen uit de buurt( hardinxveld en sliedrecht) en gaan regelmatig( proberen iedere zondagmorgen) een singletrack onveilig maken. Als je een keer mee wil stuur dan maar ff een mail of PB
Gebruikersavatar
Willem Altes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: za 19 januari 2019, 01:26

Het is inderdaad een leuk rondje voor als je in de buurt bent. Gewoon 3 km bij het sportpark in het dorp, maar ze hebben wel er veel leuke dingen ingestopt.
Plaats reactie