MTB route Cronesteyn

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Gebruikersavatar
Ruudjoo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: di 21 juli 2015, 11:11
Mijn mountainbike: van Tuyl 26 inch frame/shimano SLX 1x12; en nu verder racefietsgek aan het worden (sorry)

Daar verandert het pad niet mee :lol:
En je moet even hard trappen :oops:
En je wordt even nat :-q
Ik ben eigenlijk te oud, maar ik wil toch af en toe een bospaadje in of een trail proberen met de mountainbike, maar zit ook veel op de racefiets.
En ik vind sleutelen leuk.
B100
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1305
Lid geworden op: wo 6 oktober 2004, 17:28

Dunc@n schreef:Zonder hier gereden te hebben zeg ik dat als het gros van de kilometers onverhard zij en er bewegwijzering is, welke ook nog eens klopt, het dus een route is. Juist ook als er niets is aangelegd. Dat is Natural (keeping it real) en is helemaal van deze tijd als ik Engelse en Amerikaanse sites mag geloven ;-)
Ik denk dat die UK en USA sites niet daarbij Nederlandse poldergrond/slootkantcondities daarbij in hun achterhoofd hadden.
Downhill is geen grapje
Mrscott
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 152
Lid geworden op: zo 1 april 2012, 15:35
Mijn mountainbike: Orbea OIZ H20

Beetje jammer, een beetje pronken met een nieuwe route, terwijl je de route gebruikt die er al ligt, een paar bordjes erbij en voila! We hebben er weer een route bij. Heb een paar keer geprobeerd de wijk en wouden route te rijden, de ene keer tot je enkels in drek, en in de zomer tot je oksels in de brandnetels.
Je zou toch op zijn minst verwachten dat de route voor de opening fatsoenlijk onderhoud heeft gehad.
Plaats reactie