Flatlands indoor MTB Park Vlaardingen

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Picasso
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 3 november 2014, 22:11
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper FSR 2014 matzwart met custom Wheeltec wielen en Hope naven

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik eens wezen kijken bij Flatlands Indoor MTB Park in Vlaardingen. Na Sittard (Wood15) een uitgebreid echt MTB parcours in een oud pakhuis in de haven van Vlaardingen. Ze zijn pas geopend sinds afgelopen januari en gaan nu aan de slag met wat uitbreidingen buiten het pand. De eigenaars hebben hun best gedaan om er een technisch pittige route van te maken. Er zijn meerdere lijnen te rijden, van eenvoudiger tot zeer technisch. Ik ben er geweest omdat het vandaag slecht weer was, maar ik denk dat de meeste meerwaarde zit in het verbeteren van je technische skills. Er loopt iemand rond om je aanwijzingen te geven zodat je technisch verbetert. Ik geloof niet dat ze heel veel aan promotie hebben kunnen doen, maar ik heb er enorm van genoten....

Ben benieuwd of er meerdere van jullie wel eens zijn geweest. Zo niet dan zou ik er zeker eens gaan kijken...

Gr. Marc
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7394
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Misschien iets illustratiever voor degene die ook "what?!" als eerste gedachte hadden...

http://www.flatlandmtbpark.nl/
https://www.facebook.com/pages/Flatland ... 9148413535
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Picasso
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 3 november 2014, 22:11
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper FSR 2014 matzwart met custom Wheeltec wielen en Hope naven

Is inderdaad illustratiever zo! Thanks Cheeta... Ik wist niet zeker of ik internetlinks mocht plaatsen op dit forum....
Ovide77
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: zo 17 november 2013, 17:03

Flatland lijkt dicht te zijn.
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Op de website staat verder geen info dat ze gesloten zijn; stond je voor een dichte deur zondag?
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

FB wordt nog actief geupdate.
Plaats reactie