Spannende stukjes

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Gesloten
Gebruikersavatar
chocopinda
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 20 november 2022, 17:21

In dit draadje posten we stukken of hele routes waar je goed kunt spelen met de stalen ros. Locaties van spannende trails of jumps/drops.
Foto's van de features en plattegronden zijn zeker welkom hier.
Bikepark Mook is gruwelijk. Shout out naar hun.
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2769
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Ooit bedacht waarom die lokaties online nauwelijks te vinden zijn?

Laten we dat ook zo houden :-q
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

frankyeti
All rounder
All rounder
Berichten: 110
Lid geworden op: do 22 september 2016, 13:53

En google op bikeparks; de rest wil niet gevonden worden...
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2769
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Het zou je (chocopinda) overigens ook sieren als je, mocht je stukjes vinden, deze ongeschreven regel zo zou laten.

Door de toegenomen recreatiedruk staan veel vaste routes al onder druk en het laatste waar we als MTB-gemeenschap op zitten te wachten is het etaleren van 'minder' legale stukjes om te fietsen.

Dit is niets tegen jou, maar we willen met name de 'locals' hun pareltjes niet afnemen en ook niet aan gort laten rijden door 'toeristen'.

Als je lang genoeg meedraait en genoeg fietst kom je vanzelf mensen tegen die je meenemen of wijzen naar deze plekken.

'Gentlemens agreement'

(Ook bij het gebruik van Strava/ instagram/ Facebook o.i.d. graag opletten wat je openbaar zet, mensen gaan snel 'zoeken' als ze iets gezien hebben wat ze denken leuk te vinden.)

:bier:
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
kuijtje.nl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 560
Lid geworden op: ma 7 juli 2008, 12:55
Mijn mountainbike: Transition Trans AM, Lapierre Spicy FIT 5.0, Lapierre ProRace CF 9.9, Commencal Furious
Contacteer:

Gelijk maar een slotje er op dan?
Gebruikersavatar
chocopinda
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 20 november 2022, 17:21

Jajaja geen dingen delen die geheim moeten blijven. Ik heb het over dingen die je wel kunt delen. Zoals het laatste gedeelte van de rode route van Best. Baron's link is wel on point.
Bikepark Mook is gruwelijk. Shout out naar hun.
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

kuijtje.nl schreef: ma 19 december 2022, 10:13 Gelijk maar een slotje er op dan?
Goed idee!

Verder in het eerder genoemde draadje!
Gesloten