NP Utrechtse Heuvelrug - Zeist - Continental Austerlitz

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.

Moderator: shiverer

Plaats reactie
vibemaker
Pro Biker
Pro Biker
Contacteer:

do 28 december 2017, 14:09

naze1975 schreef:
Huggiedug schreef:Vanochtend aangekomen in Zeist, zagen alle plassen en zijn uit trail- en materiaalrespect maar koffie gaan drinken in t Beauforthuis. T was niet best.
Volgende keer dan maar ergens anders koffie gaan drinken :winkie:
Hahahaha!!! :D :D :D :-q
| Voor mij: Nukeproof Scout 29 | Voor haar: Drossiger Purple Reign | Gewoon, omdat het kan: Project Bamboo | Voor het archief: Dartmoor Primal 29 | Hoe het begon: 'Black-Bluety' |
Snelle Buffer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Locatie: Trek Fuel EX9 v2 | GT Grade v2 | Radon team v3(27’5)

do 28 december 2017, 14:13

RoySmit schreef:vandaag zeist goed begaanbaar? aangezien de zon al de hele ochtend ze werk doet hier in de bilt hoop ik dat de route er goed bij ligt.. iemand er geweest vandaag?
Vanochtend , maar de trails links laten liggen (start Breullaan), plakkerig en kans is groot op schade aan de trail ivm het weer , dus mijn KM's op de weg gemaakt . :wink:
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Contacteer:

do 28 december 2017, 14:22

PaneVino schreef:
bert l. schreef:Er is een onverharde aanrijdroute vanuit Diemen. Diemerdie, Diemerbos, Gaasperplas, Aetsveld, Kortenhoefseplassen, Corverbos etc
:o Dat klinkt interessant zeg! Weet je daar toevallig een gpx'je van te vinden Bert?
Die heb ik expres zelf gemaakt en meerdere malen gereden. Onze zoon woont in een studentenflat in Diemen (die van de fik). Dit is een track die ik niet deel, die kun je maar op éen manier verkrijgen: door mee te rijden.
Kapitein Iglo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

do 28 december 2017, 14:43

En als je niet met Bert wil meerijden (maar volgens mij is dat best gezellig) is er altijd de onnavolgbaar verrassende routeplanner van de fietsersbond. Die heeft mij al heel leuke legale routes opgeleverd!
Nukeproof Scout 290 Comp 2017 - FUBAR

Trek Superfly 7 2016 - retired
Trek Superfly 7 2015 - retired
Stevens Fluent ES 2011 - retired
Stevens S7 '09 - SLX/XT - retired
RoySmit
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

vr 29 december 2017, 09:09

Snelle Buffer schreef:
RoySmit schreef:vandaag zeist goed begaanbaar? aangezien de zon al de hele ochtend ze werk doet hier in de bilt hoop ik dat de route er goed bij ligt.. iemand er geweest vandaag?
Vanochtend , maar de trails links laten liggen (start Breullaan), plakkerig en kans is groot op schade aan de trail ivm het weer , dus mijn KM's op de weg gemaakt . :wink:
Nou naar aanleiding van dit bericht met de auto erheen gereden en tot dezelfde conclusie gekomen. Dus lekker niet op de fiets gezeten en thuis maar gaan klussen.. Hopen dat het het weekend begaanbaar is op de UHR....
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Locatie: Scott Scale RC World Cup 2017, Cannondale CAADX crosser, Cannondale SuperSix EVO
Contacteer:

vr 29 december 2017, 09:19

RoySmit schreef:Nou naar aanleiding van dit bericht met de auto erheen gereden en tot dezelfde conclusie gekomen. Dus lekker niet op de fiets gezeten en thuis maar gaan klussen.. Hopen dat het het weekend begaanbaar is op de UHR....
Ben bang dat vandaag (29-12) wellicht nog de beste dag van dit jaar zal zijn om op de UHR te trappen als ik naar de voorspellingen kijk. Nee, december 2017 geen topmaand qua weer.....
Het archief van MTB-SPORT.NL (PDF).
Mountainbiken in de winter? Het kan wel, maar modder is meer voor varkens of veldrijders..........
Paar legale tracks voor de lange adem over de Utrechtse Heuvelrug deze duszzzzzz
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Contacteer:

vr 29 december 2017, 09:54

Fred (mtb-sport) schreef:Ben bang dat vandaag (29-12) wellicht nog de beste dag van dit jaar zal zijn om op de UHR te trappen als ik naar de voorspellingen kijk. Nee, december 2017 geen topmaand qua weer.....
#k--weer
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

vr 29 december 2017, 10:15

Klus weer :-q

Perfect om routes aan te leggen. Geen drang om te fietsen
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug

Ibis Ripley
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
naze1975
Extreme Biker
Extreme Biker

vr 29 december 2017, 12:45

Austerlitz noord is er ook slecht aan toe op de brede paden, veel modderstroken. hopen dat het een beetje ontzien word.
If you want to bike like a tiger, don't eat like a sissy
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker

vr 29 december 2017, 15:49

bert l. schreef:
PaneVino schreef: :o Dat klinkt interessant zeg! Weet je daar toevallig een gpx'je van te vinden Bert?
Die heb ik expres zelf gemaakt en meerdere malen gereden. Onze zoon woont in een studentenflat in Diemen (die van de fik). Dit is een track die ik niet deel, die kun je maar op éen manier verkrijgen: door mee te rijden.
Dat staat Bert! Vind ik zelfs nog beter dan een GPX narijden. :winkie:
(Maar eerst maar eens die wintermoesson laten uitrazen :( )
George
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Contacteer:

vr 29 december 2017, 15:59

Dan haak ik ook graag aan, ik ben goed bekend in die hoek dus ik ben benieuwd wat ik eerder gemist heb ;)
Kapitein Iglo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

vr 29 december 2017, 16:30

Nou, nu mis je hier niks: ijzige wind, 2 graden, sneeuw...
Nukeproof Scout 290 Comp 2017 - FUBAR

Trek Superfly 7 2016 - retired
Trek Superfly 7 2015 - retired
Stevens Fluent ES 2011 - retired
Stevens S7 '09 - SLX/XT - retired
RoySmit
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

vr 29 december 2017, 16:45

Fred (mtb-sport) schreef:
RoySmit schreef:Nou naar aanleiding van dit bericht met de auto erheen gereden en tot dezelfde conclusie gekomen. Dus lekker niet op de fiets gezeten en thuis maar gaan klussen.. Hopen dat het het weekend begaanbaar is op de UHR....
Ben bang dat vandaag (29-12) wellicht nog de beste dag van dit jaar zal zijn om op de UHR te trappen als ik naar de voorspellingen kijk. Nee, december 2017 geen topmaand qua weer.....

Ik ben er ook bang voor Fred,
Zit in Almere voor me werk en hier is het echt bagger weer. Maar me vriendin zei net al dat het in De Bilt nog erger is dus gok erop dat rondje UHR dit jaar niet meer gaat lukken dit jaar :( :( ..

Maar goed dan maar wat krachttraining om nieuwe jaar goed te beginnen!
George
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Contacteer:

vr 29 december 2017, 16:56

Kapitein Iglo schreef:Nou, nu mis je hier niks: ijzige wind, 2 graden, sneeuw...
Vanochtend was het nog prima dus ik heb Zeist/Austerlitz gereden, lag er prima bij ondanks het vele water van de afgelopen periode. Nu is het inderdaad weer even uit met de pret dus ik ben blij dat ik het vanochtend nog even mee kon pakken.
RoySmit
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

vr 29 december 2017, 17:00

Kapitein Iglo schreef:Nou, nu mis je hier niks: ijzige wind, 2 graden, sneeuw...
dat is nou niet des kapitein iglo's he..... 2 graden zou voor meneer iglo toch juist een feestje moeten zijn.. :D :D
Plaats reactie