NP Utrechtse Heuvelrug - Cannondale Zeist - Continental Austerlitz - Kidsroute Austerlitz

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2070
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Kapitein Iglo schreef:Ja zeg, wanneer gaan al die boswielrenners weer de weg op, zoals het heurt :tong :bier:
Sorry, ik ben inmiddels geconverteerd van (bos)wielrenner naar MTB'er. Erger nog; vrouw plus kinderen raken ook besmet
#heretostay

:tong
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Huggiedug
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: za 28 februari 2004, 22:22
Mijn mountainbike: sworks

Vrienden wat is den baanh snel vandaagdedag. Snel fietsen! #PR
rammen met die bak
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Huggiedug schreef:Vrienden wat is den baanh snel vandaagdedag. Snel fietsen! #PR

LEkker is dat he.. Woensdag avond was ie ook al zo snel.. Maar was het niet te warm dan vandaag? Kan me voorstellen dat je aardig wat vocht moet meenemen nu
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Niet te snel anders moet ik snelheidsbeperkende maatregelen nemen
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
MTBarc
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 479
Lid geworden op: zo 20 januari 2008, 21:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 999rslGrand, focus raven 29'er
Contacteer:

Dat gaat je vanaf daar niet lukken!
MTB Utrechtse heuvelrug
Kaart MTBUH
Algemene Facebookpagina
Homepage MTB Utrechtse Heuvelrug
Alle routes op Google maps:
http://goo.gl/hfe2PT
Leon1987vl
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 9 maart 2016, 23:15
Mijn mountainbike: Giant ATX 27.5 1 (2016)

Heren, dames,

Ik wil binnenkort eens iemand meenemen om te laten proeven aan het mountainbiken. Dit wil ik gaan doen op de baan van Zeist.

Mijn vraag is nu, waar kan ik het beste een MTB voor 1 dag huren (incl. helm en vignet). Eigen onderzoek wijst mij op rijwielpaleis in Zeist, is dat een goede plek? Ik zie alleen dat ze niet open zijn op zondag, en wil het op een zondag doen. Iemand een tip?
Bahco
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 157
Lid geworden op: wo 28 juni 2017, 20:00
Mijn mountainbike: Kona Humu-humu-nuku-nuku-apua’a (rood en fixed)

Leon1987vl schreef:Heren, dames,

Ik wil binnenkort eens iemand meenemen om te laten proeven aan het mountainbiken. Dit wil ik gaan doen op de baan van Zeist.

Mijn vraag is nu, waar kan ik het beste een MTB voor 1 dag huren (incl. helm en vignet). Eigen onderzoek wijst mij op rijwielpaleis in Zeist, is dat een goede plek? Ik zie alleen dat ze niet open zijn op zondag, en wil het op een zondag doen. Iemand een tip?
'k Ken deze zaak alleen omdat ik er wel eens langs fiets, en ze zijn op zondag en maandag dicht, maar misschien heb je er toch iets aan: https://www.builtbybikes.com/" onclick="window.open(this.href);return false; https://www.facebook.com/builtbybikes/" onclick="window.open(this.href);return false; info@builtbybikes.com Kapelweg 2 3732GS De Bilt 030 207 3232
BIKE RENTAL Mountain bike rental is available if you'd like to try our local trails in and around Utrecht. MTB rentals include a helmet and (required) Utrechtse Heuvelrug MTB vignette. We offer rates by the day or the weekend and vary by bike.
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

zeist nog goed kwa ondergrond of begint het al mul te worden... hoop morgen een gaatje te vinden om weer is op de fiets te knallen
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8041
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Zal wel goed zijn lijkt mij, op een zandduintje na op Bornia.
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

ga zo maar is kijken zal wel druk zijn maar goed even geen andere mogelijkheid dan vandaag te gaan biken...
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2488
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Veel regen in de buurt circa 10km zuidelijker.Gistermiddag geweest ,her der wat plasjes en mullen stukken,maar goed te doen.....
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

ik begon droog na 15 min begon het te regenen.. en viel me op dat bij start beauforthuis tot splitsing austerlitz was de track goed soms zelfs mul door opvulling van stukken. langs a12 was ook goed af en toe een klein plasje. maar stuk na t fietspad als je over het spoor bent gegaan en stuk na jeagerhuis en de krakeling was al erg nat... vandaag weer veel zondagrijders wat niet erg is alleen 3x gehad dat er een groepje midden op de track stond te chillen was niet heel handig maar ging uiteraard allemaal goed..
Lefty29
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 880
Lid geworden op: za 26 november 2011, 12:40

Een beetje regen kan geen kwaad. Als ik de buienradar voor vannacht bekijk gaat het hem morgen niet worden helaas... rest van de week weer wel!
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

denk ook dat het bos erg dorstig is en de regen van vanacht en vandaag zeker geen kwaad kan.. en miss nog wel meer op andere routes dan op zeist...
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Toch zou ik net ff een half dagje wachten tot de boel gezakt is. Wat ik vanochtend zag, waren toch wel fikse plassen en ondergelopen waterputten. Maar, inderdaad, het was alweer knap droog!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Plaats reactie