NP Utrechtse Heuvelrug - Cannondale Zeist - Continental Austerlitz - Kidsroute Austerlitz

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Rolla78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 177
Lid geworden op: do 28 februari 2013, 18:30
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead 3 27,5"

Bergbike schreef:Wat mij betreft heeft Zeist overigens een heerlijke flow, ook dat stuk langs de N224. Misschien een tikkie meer werken dan veel van het andere, maar flowier dan Zeist wordt het volgens mij niet hoor.
Zeist heeft ook een heerlijke flow, is ook 1 van de redenen waarom ik zowat elk weekend wel een rondje maak. Maar net dat stukje ligt me niet zo...
Leon1987vl
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 9 maart 2016, 23:15
Mijn mountainbike: Giant ATX 27.5 1 (2016)

Afgelopen donderdagavond nog een ronde gedaan, record tijd kunnen pakken van 55 minuten. Veelal zal ik rond 58 minuten a 1 uur en paar minuten. De baan lag er immers echt zeer vlot bij, zat in een heerlijke flow.

Stukje langs de N224 ligt mij inderdaad ook wat minder, toch is het wel technisch gezien een uitdagend stukje om zo snel mogelijk doorheen te slingeren, maar niet m'n favo. Doe mij maar het lekkere flow stukje langs de A12 flink bult op en af knallen.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5762
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Rolla78 schreef:Zeist heeft ook een heerlijke flow, is ook 1 van de redenen waarom ik zowat elk weekend wel een rondje maak. Maar net dat stukje ligt me niet zo...
Moet zelf ook eens wat vaker op de MTB stappen en rondje pakken daar. Misschien wel iets (te) veel alleen op de racefiets gedaan, maar had ook oa met Giro di Kika te maken.
Zeist is lekkere "ragbaan", maar zal denk ik wat vaker "mijn" segment (https://www.strava.com/segments/7332047.) pakken.
Maar wel buiten het weekend, lekker rustig dan.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8046
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Wat een heerlijk relaxed sfeertje vandaag op Zeist. Allemaal vriendelijk groeten naar elkaar. Langzaam en snel reden prima samen.
PDVMTB
All rounder
All rounder
Berichten: 85
Lid geworden op: zo 28 september 2014, 20:49
Mijn mountainbike: Specialized Epic Expert '18 met Fox34SC

Ligt er goed bij en was lekker op dreef tot er een spaak brak, wel jammer had wel zin in een aantal rondjes meer.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4831
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Jurriaan schreef:Wat een heerlijk relaxed sfeertje vandaag op Zeist. Allemaal vriendelijk groeten naar elkaar. Langzaam en snel reden prima samen.
:-q

Kwart over 8 al op de baan, na 2 rondjes voluit vond ik 't wel prima. Tijdens 2e rondje even op de bult langs de A12 gestopt voor een foto en een plas, toen was 't al behoorlijk druk geworden.
Gebruikersavatar
Cyberwhoop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 583
Lid geworden op: zo 5 juni 2011, 21:59
Mijn mountainbike: PYGA Hyrax, Whyte S-150W, Dartmoor & Surly
Contacteer:

Vanavond reed er opeens een gast met z'n scooter en chick achterop op de trail... duidelijk gemaakt dat ie moest opfl*kkeren van de track... Track was erg rustig vanavond en ook erg snel!
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Cyberwhoop schreef:Vanavond reed er opeens een gast met z'n scooter en chick achterop op de trail... duidelijk gemaakt dat ie moest opfl*kkeren van de track... Track was erg rustig vanavond en ook erg snel!
Dank je :-q
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10861
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Cyberwhoop schreef:Vanavond reed er opeens een gast met z'n scooter en chick achterop op de trail... duidelijk gemaakt dat ie moest opfl*kkeren van de track... Track was erg rustig vanavond en ook erg snel!
rugnummers svp?
Gebruikersavatar
flo amsterdam
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 178
Lid geworden op: ma 9 november 2015, 09:18
Mijn mountainbike: Giant Talon 29er 2 2015
Contacteer:

yup mee eens, was een top dagje zondag :)
1e rondje 8:30 begonnen, beetje wezen knallen, was letterlijk in mn eentje :) had hem in 51min
2e rondje lekker op mn gemak gereden, genoten van de omgeving :) en begon al aardig druk te worden op de trail, maar iedereen idd zeer vriendelijk thumbs up
Show your horns! There can be only one...
Gebruikersavatar
Cyberwhoop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 583
Lid geworden op: zo 5 juni 2011, 21:59
Mijn mountainbike: PYGA Hyrax, Whyte S-150W, Dartmoor & Surly
Contacteer:

bert l. schreef:
Cyberwhoop schreef:Vanavond reed er opeens een gast met z'n scooter en chick achterop op de trail... duidelijk gemaakt dat ie moest opfl*kkeren van de track... Track was erg rustig vanavond en ook erg snel!
rugnummers svp?
Sorry geen rugnummers... denk dat deze er wel weg blijft nu :winkie:

Passeerde stukje eerder een biker met camera op zijn helm, misschien dat die 'm heeft..
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4831
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

flo amsterdam schreef: 1e rondje 8:30 begonnen, beetje wezen knallen, was letterlijk in mn eentje :)
Nee hoor. :roll:
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8046
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Cyberwhoop schreef:Sorry geen rugnummers... denk dat deze er wel weg blijft nu :winkie:
Je was niet vriendelijk :winkie:
Gebruikersavatar
flo amsterdam
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 178
Lid geworden op: ma 9 november 2015, 09:18
Mijn mountainbike: Giant Talon 29er 2 2015
Contacteer:

Giant-E schreef:
flo amsterdam schreef: 1e rondje 8:30 begonnen, beetje wezen knallen, was letterlijk in mn eentje :)
Nee hoor. :roll:

hahaha niet gespot lol
Show your horns! There can be only one...
KosterA
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: di 12 april 2016, 14:46

Gisteravond vanuit Hilversum naar Zeist gefietst om de track aldaar uit te proberen. En man man man, wat is die track fijn! De flow is geweldig, in tegenstelling tot het wortel- en kuilenfestijn dat we Lage Vuursche noemen.

Hier kom ik zeker vaak terug! (wel ff een vignet kopen :oops: )
Plaats reactie