NP Utrechtse Heuvelrug - Rhenen - Kwintelooijen - Veenendaal

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
CC-Rider
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1463
Lid geworden op: zo 30 oktober 2011, 21:50
Mijn mountainbike: 34-18 of 27.5x4.5

Ik heb afgelopen zondag op de fatbike met mijn meisje op haar e-bike een rondje Amerongen - Rhenen - Leersum gedaan. Jammer dat er geen verbinding is met Kwintelooien, daar zou ik ook nog wel willen spelen.
***** Frequent Flyer, ride with a fat smile *****
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5762
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Die verbinding is er, over de weg........
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
CC-Rider
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1463
Lid geworden op: zo 30 oktober 2011, 21:50
Mijn mountainbike: 34-18 of 27.5x4.5

Maar niet met bordjes aangegeven.
***** Frequent Flyer, ride with a fat smile *****
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16079
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Het is of 3x links of 3x rechts. Kan niet missen. :winkie:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5762
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

CC-Rider schreef:Maar niet met bordjes aangegeven.
Klopt, in mijn sigje staat een linkje naar paar GPS bestanden van gereden ritjes, mocht je met navigatie rijden.
Maar wat Lars TB zegt: Kan niet missen.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5598
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Even thuis op de kaart kijken en gaan met die banaan.
Gebruikersavatar
CC-Rider
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1463
Lid geworden op: zo 30 oktober 2011, 21:50
Mijn mountainbike: 34-18 of 27.5x4.5

Thanks voor de tip. Ik ga de benodigde GPX downloaden.
***** Frequent Flyer, ride with a fat smile *****
Gebruikersavatar
Bottecchia
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 825
Lid geworden op: do 22 augustus 2013, 22:00

Ik was hier vandaag weer even op bezoek. Wat een rust op de Heuvelrug vandaag zeg. In zo'n 4 uur tijd nog geen 10 mtb'ers gezien. Ook nog geen Schotse Hooglanders trouwens. Wanneer komen die?

Het toiletgebouw was overigens weer open. Dat is handig als je om water verlegen zit.
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1249
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

Bottecchia schreef:Ik was hier vandaag weer even op bezoek. Wat een rust op de Heuvelrug vandaag zeg. In zo'n 4 uur tijd nog geen 10 mtb'ers gezien. Ook nog geen Schotse Hooglanders trouwens. Wanneer komen die?

Het toiletgebouw was overigens weer open. Dat is handig als je om water verlegen zit.
Misschien was ik er 1 van. :-D
Gisteren UHR5 gereden, Rhenen en Kwint paar mtb-ers, Leersum-HG iets meer maar op Amerongen was het wel behoorlijk druk.
Gebruikersavatar
Bottecchia
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 825
Lid geworden op: do 22 augustus 2013, 22:00

Ik heb in ieder geval hetzelfde rondje gereden. Blijft echt een geweldige combi van uitdagende en verschillende routes en veel mooie natuur. Serieus fietsen maar het kost je ook weer niet de hele dag.
Lefty29
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 883
Lid geworden op: za 26 november 2011, 12:40

Vanmorgen om 7:00 gestart in Rhenen om voor de regen ff lekker te rijden. En wat lag het parcours er super bij! Moest wel denken aan de “Zamboni” van de trail-crew waar hier wel eens over gesproken wordt. Had echt het idee dat die er net over heen was gegaan :-q . Kon daardoor super snelle rondes rijden (11 in net iets meer dan 3 uur). Mooie training voor de BEMC volgende week.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4833
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

We gaan zondag een UHR-4 (LS, HG, AM, RN) rijden, waarbij we halverwege onze bidons willen bijvullen.
Nou heb ik hier pas iets gelezen over water tappen bij de begraafplaats aan startpunt Rhenen. Kan dat zomaar?
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5762
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Geen idee, je zou anders even over de weg richting Kwintelooyen kunnen gaan. Vanaf Rheenen 4 km, of bij de Thijmse berg vakantiepark.
Enjoy :-q
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4833
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Ik ken er de weg, Fred. :wink: De sloper Kwintelooijen erbij ( UHR5) voor nu nog even te ver voor ons.
Keren dus na mijn favo track Rhenen. Maar of ik nou zo die begraafplaats op kan lopen?
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5762
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Je hoeft Kwintelooyen niet rond te gaan, alleen naar tappunt. Vakantiepark nog dichter bij.
Persoonlijk zou ik als mtb’er niet zo snel een begraafplaats oplopen voor bidon te vullen, kan mischien iemand toch aanstoot aan nemen. Maar ken de situatie en waterpunt op de begraafplaats niet.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Plaats reactie