Den Haag - De Uithof

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ak-77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3123
Lid geworden op: do 5 januari 2012, 00:23

BrianW schreef: ze vroegen of je beginner of gevorderde was, en ik kan mezelf echt geen gevorderde noemen...maar de clinic was echt voor mensen die (bijna) nog nog nooit op een fiets hadden gezeten.
Gevorderd is ook zo'n vage term. Het kan betekenen: ' ik heb het al eens een keer gedaan' of 'ik eindig in de middenmoot bij het NK', of alles ertussenin.
Give me little bits of / more than I can take
MAXlMUM
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 18 mei 2016, 01:13
Mijn mountainbike: Gazelle Bloom

Gisteren ook even bij De Uithof gekeken, heb niet deelgenomen aan zo'n clinic.
Praatje gemaakt met Capricorn en WECB. Was lachen, aardige lui en een leuke middag gehad.
Hellendoorn local
Probleem'n
Poar neem'n
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op do 27 juli 2023, 00:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op do 27 juli 2023, 00:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
rubbâhnoppûh
All rounder
All rounder
Berichten: 109
Lid geworden op: do 30 mei 2013, 11:15
Mijn mountainbike: rijd heerlijk met kleine wielen

Helaas sinds oktober te druk gehad met werk, maar vandaag weer een begin gemaakt op de Uithof . Even lekker dichtbij een paar rondjes gereden. Merk wel dat ik lang niks heb gedaan, conditie en concentratie zijn nog zeker niet optimaal.
Hulde voor Harald, die erg goed bezig is om de boel netjes te houden en zich erg inspant voor het parcours.
Ik zag overal verbeteringen en de ondergrond rijd erg goed.
beetje afwisselen met Zoetermeer en de heuvelrug en de conditie weer gauw ophalen voor houffalize :-q
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Laatst samen met MTB Challenge op de uithof geweest en twee korte filmpjes gemaakt :-q



Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

Ja hoor! Gisteren geweest. Prima klein rondje gemaakt binnen de mogelijkheden die er zijn. Vrijwel helemaal met granulaat en steen. Dus wat glad maar wel het hele jaar door te rijden, denk ik.
Was gisteren lekker weer, dus koekoek, zei de gek, en ben op de fiets 60km heen gereden, 10-12 minuten parcours gedaan en toen weer 56km (iets kortere route) terug. :lol:
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
Gebruikersavatar
ak-77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3123
Lid geworden op: do 5 januari 2012, 00:23

Nou, zo'n lange omrit is het nou ook weer niet waard. Maar als je toch een duurtraining wilde, waarom niet?
Give me little bits of / more than I can take
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

Een todo-list, hoe onlogisch de onderdelen vaak ook lijken te zijn, is er om dingen in af te strepen toch :lol:
2 weken geleden op dezelfde manier naar 't Twiske gereden voor de parcourtjes daar. Toen wel veel meer offroad gereden, maar de tijd was nu even in het nadeel.
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
Gebruikersavatar
MickeyMetz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 276
Lid geworden op: wo 25 maart 2015, 20:59
Mijn mountainbike: Cube Stereo 160 Hpa Custom
Contacteer:

Net even een paar rondjes gedaan.... Heerlijk redelijk uitdagend parcours! Erg rustig dat dan weer wel.
Mijn Video's : https://www.youtube.com/channel/UCiRJiY ... LtQ/videos
Subscribers worden uiteraard gewaardeerd!! :D
rubbâhnoppûh
All rounder
All rounder
Berichten: 109
Lid geworden op: do 30 mei 2013, 11:15
Mijn mountainbike: rijd heerlijk met kleine wielen

MickeyMetz schreef:Net even een paar rondjes gedaan.... Heerlijk redelijk uitdagend parcours! Erg rustig dat dan weer wel.
Zit net een filmpje van je te kijken in winterberg, dat ziet er echt heel erg leuk uit!!!
Ben er vroeger een keer per ongeluk met mijn hardtail op geweest, dat was behoorlijk eng :)
Nu heb ik net een capabele fiets aangeschaft en wil ik weer terug, zeker nu ik dit gezien heb!
Cool :-q
koddebeierTim
All rounder
All rounder
Berichten: 60
Lid geworden op: zo 5 januari 2014, 12:04

Gister effe een paar rondjes gereden, gelukkig wel wat verbeteringen sinds laatste keer dat ik er was.. iets meer grond aan de buitenkant en van sommige bochten waardoor je je wat minder hoeft te focussen op "niet uit de baan rijden".

Het blijft wel jammer dat bijvoorbeeld het eerste stukje van het parcours langs de wennetjessloot zo "plat" is; het tracé en de hoogteverschillen zijn top, maar je kan er niet volgas doorheen omdat je er dan uitloopt of op je plaat gaat.
Zal vast ook met mijn stuurmanskunsten te maken hebben, maar ik hoor er meerdere over..

Het is nu op sommige plekken wel heel drassig, er is natuurlijk ook heel wat regen gevallen!
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op do 27 juli 2023, 00:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
markpatat
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 16 september 2002, 22:43
Mijn mountainbike: Cube Reaction RX 2010
Contacteer:

Uithof is juist heel erg geschikt om flat-out doorheen te scheuren! Goed kijken en strak sturen. Wel ff op je bandenspanning letten als het te droog is. Alleen het stuk asfalt gebruik ik weer om op adem te komen :-q Baantje houdt zich uitstekend trouwens, erg blij mee om bij gebrek aan tijd wat rondjes te knallen!
Hier staat niets.
koddebeierTim
All rounder
All rounder
Berichten: 60
Lid geworden op: zo 5 januari 2014, 12:04

Dat granulaat is inderdaad wel top spul zodra de grote stukken eraf zijn!
Plaats reactie