Nieuwe mtb route bij Vlagtwedde en Sellingen??

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Monkey biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 240
Lid geworden op: vr 30 april 2010, 21:47
Mijn mountainbike: Cube AMS 120 29 inch fully 2012
Contacteer:

Vandaag tot mijn verrassing enkele route bordjes gezien en een nieuwe singeltrack door een bossingel vlak bij Sellingen. Wie heeft hem al gefietst? Hoe lang is hij en wanneer is of gaat hij open?
grunnfred
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 213
Lid geworden op: do 5 april 2012, 21:16
Mijn mountainbike: Trek procaliber 9.7

kijk via facebook naar "mtb routes westerwolde", is pas officieel geopend. ik heb de routes nog niet gefietst. ben dat nog van plan.
albert40
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 16 december 2012, 19:24
Mijn mountainbike: Ghost AMR 2955

Heb de route van sellingen gefietst is de moeite waard hij is 32 km
die van Vlagtwedde ben ik nog niet aan toe gekomen
en die van Ter apel is ook leuk die is 14 km
darkchaos
All rounder
All rounder
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 27 augustus 2007, 13:57
Mijn mountainbike: bikeloos

Vandaag die van Ter Apel gereden. Inclusief het gave technische en heerlijk bochtige stuk kwam ik op de gps uit op iets meer dan 15km.. Maar zeker de moeite waard!
Jeroen1970
All rounder
All rounder
Berichten: 140
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 00:09

Zaterdag middag sellingen gefiets. Uurtje in de auto vanaf groningen. Veel rechte paden langs een bos? Of saaie brede paden door het bos. Wel een paar gave stukken. Vooral langs de afgraving. Soms ook onnodige saaie heen en weer stukje langs een vaart? Zit veel meer in. Mits de grond eigenaren dat toestaan natuurlijk. Daarnaast tof dat er weer een route bij is.
oja geel is slecht zichtbaar. Pas bij het paaltje kan je zien welke kant op. Zwart kadertje zou wonderen doen.
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2192
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Helemaal geen onaardige route met leuke stukjes bij de zandafgraving. Wat een mooi stukje Nederland is het daar met af en toe het gevoel dat je in Frankrijk zit.(zat op de camping) Het is daar een gebied met zandgrond en er groeien dan ook veel eiken. De stilte is ook bijna on-nederlands. Helaas was het weer erg slecht dus het lag er iets minder bij.
"This species has amused itself to death"
Plaats reactie