MTB Tracks Oosterhout | Cadettenkamp, Dorst en Vrachelen

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
bonzaiking
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 629
Lid geworden op: zo 28 februari 2016, 21:49
Mijn mountainbike: gt zaskar/ superior team 29er

Doen we :-q
Gijs87
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 21:17
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9 (2018)

Man man man! Wat ligt Dorst er heerlijk bij vandaag! :D :D :-q :-q
Als ik niet met de Porsche mag, pak ik toch gewoon de fiets.
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

Vandaag een absolute topdag gehad op de drie route's. Prachtig weer en perfecte route's!!!
Dan mag je als Brabander absoluut trots zijn dat je zoiets om de hoek hebt (fietsafstand) en niet uurtje in de auto moet zitten. Diezelfde Brabander laat je ook nog heel mooie stukjes zien die er ook zijn. TOP!
Thanks Matts! Wij hebben uiteindelijk dikke 60 kilometer rond gereden!
Gebruikersavatar
mats22
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1298
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 16:34
Mijn mountainbike: Niner air 9 RDO met lefty, Storck, Rose carbon pro

ijskonijn schreef:Vandaag een absolute topdag gehad op de drie route's. Prachtig weer en perfecte route's!!!
Dan mag je als Brabander absoluut trots zijn dat je zoiets om de hoek hebt (fietsafstand) en niet uurtje in de auto moet zitten. Diezelfde Brabander laat je ook nog heel mooie stukjes zien die er ook zijn. TOP!
Thanks Matts! Wij hebben uiteindelijk dikke 60 kilometer rond gereden!
Ja een heerlijke ruim 80 kilometer lange bike dag op een mooie route met een lekker zonnetje en ondanks een ijskonijn een lekkere temperatuur. 8) Ach altijd op de route natuurlijk :D
Mijn bike gaat harder dan ik kan.....
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

mats22 schreef:
ijskonijn schreef:Vandaag een absolute topdag gehad op de drie route's. Prachtig weer en perfecte route's!!!
Dan mag je als Brabander absoluut trots zijn dat je zoiets om de hoek hebt (fietsafstand) en niet uurtje in de auto moet zitten. Diezelfde Brabander laat je ook nog heel mooie stukjes zien die er ook zijn. TOP!
Thanks Matts! Wij hebben uiteindelijk dikke 60 kilometer rond gereden!
Ja een heerlijke ruim 80 kilometer lange bike dag op een mooie route met een lekker zonnetje en ondanks een ijskonijn een lekkere temperatuur. 8) Ach altijd op de route natuurlijk :D
:lol: Tot een volgende keer!
bip bip2
All rounder
All rounder
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 22 december 2010, 15:21

iemand van de locals die weet hoe de tracks de regen van de laatste dagen hebben verwerkt ?
Ruud74
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 417
Lid geworden op: vr 3 december 2010, 18:22
Mijn mountainbike: a mean green machine

Rob kennende gewoon goed.. Maar er is vast iemand al geweest...
Onderhoudsman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 752
Lid geworden op: za 25 december 2010, 15:28

Op een paar natte plekjes na moet het er goed bij hebben gelegen.
Maar wij waren met de Vuilruimdag bezig,jeetje wat een zooitje kwam er uit de bossen!!
Zie de foto's binnenkort in de krant en op Facebook.
Later nog flinke stukken schoon geblazen en toen kon wel weer voor het weekend.

Fijn weekend en de gr Rob en Maurice.
lksurf
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 251
Lid geworden op: ma 2 juni 2008, 21:42
Mijn mountainbike: RM Thunderbolt / GF Hifi

Hoe is de staat van het parcours na gisteren en vannacht? Heb zin in een rondje om een uurtje of 15.00 vanmiddag.
## http://www.witchcraft.nu" ##
Sailboards Fuerteventura
Gebruikersavatar
mats22
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1298
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 16:34
Mijn mountainbike: Niner air 9 RDO met lefty, Storck, Rose carbon pro

De staat van de route is goed alleen zijn de klimheuveltjes gesloten voor bikers. Kwam nog een "lelijke" onderhoudsman tegen met een scheve boor, voor de rest geen bijzonderheden.
Laatst gewijzigd door mats22 op za 2 december 2017, 00:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn bike gaat harder dan ik kan.....
lksurf
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 251
Lid geworden op: ma 2 juni 2008, 21:42
Mijn mountainbike: RM Thunderbolt / GF Hifi

Ben (van ellende) maar even gaan hardlopen. Wat een K@#!% weer zeg afgelopen week.
## http://www.witchcraft.nu" ##
Sailboards Fuerteventura
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Dé manier om je conditie op peil te houden in de winter. Kan je overal teruglezen. Ik zie inderdaad ook alleen maar voordelen:

Kan in het donker, je bent al snel warm, geen last van regen en kou, niet elke keer je smerige fiets schoonmaken, de tracks blijven heel, je materiaal blijft ook heel, en je bent met een uurtje weer thuis. Kijk eens naar buiten, een nat en koud bos doet toch niet aantrekkelijk aan om te fietsen? MTB-en is voor mij dus absoluut géén wintersport.
lksurf
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 251
Lid geworden op: ma 2 juni 2008, 21:42
Mijn mountainbike: RM Thunderbolt / GF Hifi

Giant-E schreef:Dé manier om je conditie op peil te houden in de winter. Kan je overal teruglezen. Ik zie inderdaad ook alleen maar voordelen:

Kan in het donker, je bent al snel warm, geen last van regen en kou, niet elke keer je smerige fiets schoonmaken, de tracks blijven heel, je materiaal blijft ook heel, en je bent met een uurtje weer thuis. Kijk eens naar buiten, een nat en koud bos doet toch niet aantrekkelijk aan om te fietsen? MTB-en is voor mij dus absoluut géén wintersport.
Ik ga toch echt liever fietsen hoor, zeker ook in de winter. Hou alleen niet van modder omstandigheden, beter voor het materiaal om dan te lopen.
## http://www.witchcraft.nu" ##
Sailboards Fuerteventura
One Only
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 551
Lid geworden op: di 13 september 2016, 14:48

Deze ochtend lag het drieluik er prima bij! Wel frisjes.... slush puppy in de bidon. Wel heerlijk gereden.

Toen ik net Dorst op ging stond er een groep stil. Één van hun was zo te zien hard gevallen. Hoop dat het goed is afgelopen!
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Ook deze ochtend frisjes.. vrachelen deze x maar niet meegepakt vanwege bevroren tenen :(

Lag er goed bij, bladeren veelal weg en nergens modder/plassen :-q
Plaats reactie