Prikkeldraad op verbinding tussen Soesterhoogt en Austerlitz

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
bonkie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1515
Lid geworden op: wo 3 september 2008, 20:06
Mijn mountainbike: 29er

Ben er vanmiddag nog geweest,je kijkt je ogen uit wat er allemaal ligt.
Complete bomen,rollen prikkeldraad,palen met ijzerdraad gespannen het lijkt wel een oorlogs gebied!!

Nu staan er bij elke ingang borden met"fietsers verboden"
Ik vind het jammer! Je kan op dat stuk zo mooi fietsen,terwijl je echt niemand kwaad kan doen.
Biker M
All rounder
All rounder
Berichten: 124
Lid geworden op: do 20 juni 2013, 11:08
Mijn mountainbike: Iets met carbon

Ik hoop dat eerder genoemde G. B. hier niets mee te maken heeft:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1560653 ... heide.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Oorzaak: Een boomstam die over het pad was geplaatst om zo de doorgang te versperren.
What goes around comes around.
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Biker M schreef:Ik hoop dat eerder genoemde G. B. hier niets mee te maken heeft:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1560653 ... heide.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Oorzaak: Een boomstam die over het pad was geplaatst om zo de doorgang te versperren.
Bericht van twee maanden terug. En wat is volgens jou het verband tussen Soesterhoogt en de Leusderheide?
Nogal insinuerend dit :roll:
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10865
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

er is een jongen van 20 overleden. Zullen we onszelf beperken in wat we daarover op een forum zeggen?
deer_hunter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 984
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel Ex6
Contacteer:

Biker M schreef:Ik hoop dat eerder genoemde G. B. hier niets mee te maken heeft
Ik durf er de hand wel voor in het vuur te steken dat dat niet het geval is.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8048
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Defensie legt spijkermatten neer, dat staat ook aangegeven op de borden aan de rand van de Leusderheide (helaas kan ik de foto van dat bord niet in mijn archief terug vinden).
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5762
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Het incident met de boomstam over het asfaltpad staat los van het geplaatste prikkeldraad waarmee dit topic begon.
Overal worden hindernissen aangebracht om in sommige gevallen eigen rechter te willen spelen of een statement te maken. Alleen in dit geval (als het een bewust geplaatste stam is) met grote gevolgen die zwaarder zijn dan de overtreding van de rijder.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Biker M
All rounder
All rounder
Berichten: 124
Lid geworden op: do 20 juni 2013, 11:08
Mijn mountainbike: Iets met carbon

Spijkermatten en blokkades van openbare wegen zijn verboden. Hiermee kan letsel ontstaan wat verwijtbaar is.
Boomstam lag op een zandpad.
What goes around comes around.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Biker M schreef:Spijkermatten en blokkades van openbare wegen zijn verboden. Hiermee kan letsel ontstaan wat verwijtbaar is.
Boomstam lag op een zandpad.
Exact , boomstammen leggen op onverharde paden leggen vind ik geen enkel probleem. Als iemand daardoor iets overkomt is ie als een blind paard aan het fietsen. Wat extra hindernissen bij het onverhard fietsen kan toch geen probleem zijn. Voor wie dat wel een probleem is kan er maar een goed advies zijn : op de weg fietsen
Liever boomstammen op een route dan grote plassen waar je niet om heen kunt.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Niet helemaal mee eens, ik heb het nl wel eens meegemaakt op een officiele MTBroute dat er direct na een klimheuveltje met bovenaan een dropoff met opzet een aantal grote takken dwars over de landing opgestapeld lagen. En nee, het had niet gestormd.

Het kan toch niet zo zijn dat je je moet gaan inhouden op een officiele route omdat eoa randdebiel vind dat je daar niet mag fietsen?
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5762
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Gaat (weer) nergens over met beweringen die nergens op slaan......
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Plaats reactie