Rondom Hattem

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

Vanmiddag lekker wezen biken in de achtertuin en zeer tot mijn vreugde bleek een deel van de min of meer vaste route van de locals dat vorig jaar afgesloten was voor fietsers nu weer officieel wél toegankelijk is voor ons. Het bordje "vrij wandelen voor voetgangers" vermeld nu weer expliciet "vrij wandelen voor voetgangers en fietsers".

Het gaat om het stuk net voorbij de natuurcamping (vanaf de "duinen" die nog steeds niet open zijn voor fietsers) tot aan het de parkeerplaats aan de overkant van de weg bij het Heerderstrand, met al die mooie singletrackjes. De locals weten wat ik bedoel.

Enfin, dat is het goede nieuws, het slechte nieuws is dat bij die parkeerplaats de heren bosbouwers dusdanig bezig zijn geweest dat het laatste stukje (waar vorig jaar al een flinke boom over het pad was gelegd) niet meer te rijden is... Maar goed, daar vind ik wel een omwegje voor.

Gelukkig kan ik dus weer zonder gewetensbezwaren een van de leukere stukjes rondom Hattem rijden.
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

jf schreef:vrij wandelen voor voetgangers en fietsers".
Betekent dit dat de fietsers hier nu ook moeten wandelen?
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

CrazyCarrot schreef:
jf schreef:vrij wandelen voor voetgangers en fietsers".
Betekent dit dat de fietsers hier nu ook moeten wandelen?
You smartypants... ik bedoelde natuurlijk vrij toegang voor voetgangers (of wandelaars of zo) en fietsers...
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
Plaats reactie