Je kan suggesties ook op een andere manier laten overkomen

Toerend of sneller door de natuur rijden? Hier kun je je ei kwijt.
Niels
Prutser
Prutser
Berichten: 1554
Lid geworden op: do 4 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Sensa, sensa, sensa, intersens.

Lucifer schreef:@ Spook-e, DL en Niels :

Het lijkt erop dat jullie vinden dat de verantwoordelijkheid voor goed onderhouden routes en een goede relatie met landeigenaren bij anderen liggen. :o

Ja.
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

Lucifer schreef:Kiezen we een route uit die hard onderhoud nodig heeft of eentje die bedreigd wordt door sluiting (laten we onze goede wil zien)
Dat zeg ik net, ik wil best, mits voldoende animo, op een route onderhoud plegen waar ik zelf veel rij. Tenminste dat zeg ik nu, maar als het zover is weet ik nu al dat ik dan geen tijd heb.
robiba
All rounder
All rounder
Berichten: 116
Lid geworden op: di 26 augustus 2003, 13:53
Mijn mountainbike: cube reaction 2003
Contacteer:

Euuhh... ja, nee ik kan ook niet!! Heb het rete druk op het werk, ben nl ambtenaar en daar heb ik mijn handen al vol aan.

SORRY!!!!
GAB-STAR
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2097
Lid geworden op: wo 5 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Liteville 601L; Transition TR450
Contacteer:

Jass schreef:Sorry hoor, maar ik vind dit echt een nuttloos topic
en nu vind ik dat deze topic zo leuk is geworden dat ik Jass eigenlijk gelijk moet geven met zijn eerste post in deze topic.

Handje helpen wil iedereen wel, maar niet als er zo'n gezeur vooraf aan moet gaan, dan pas ik ook...
En voor de rest: houdt het gewoon netjes in het bos en op het parcours!
-GK-
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

GAB-STAR schreef:Handje helpen wil iedereen wel, maar niet als er zo'n gezeur vooraf aan moet gaan, dan pas ik ook...
En voor de rest: houdt het gewoon netjes in het bos en op het parcours!
-GK-
Juist, als je zo graag iets voor de fietsende menigte wilt betekenen, ga je godelijke gang maar betrek anderen daar niet bij. En alle papiertjes van reepjes, lege voedingszakjes e.d. neem dat gewoon mee naar huis en flikker dat niet in het bos.
Walter
Genius
Genius
Berichten: 1838
Lid geworden op: ma 1 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Super Light "met" en een On One Inbred "zonder".
Contacteer:

De hele discussie interesseert me mateloos, maar 1 ding wil ik toch wel kwijt.
Het meeste dat ik in het bos zie liggen kan godsonmogelijk door een mtb'ers zijn meegenomen.
DL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 355
Lid geworden op: wo 13 maart 2002, 02:00

geen tijd, maar wil best betalen voor onderhoud als dat goed geregeld is. beetje takken op de paden hoort er wat mij betreft overigens wel bij, blijft het spannend.
Jass
Reporter
Reporter
Berichten: 4080
Lid geworden op: wo 15 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: ::: Specialized SX Trail ::: Trek Ticket :::
Contacteer:

Kom maar op met de eerste freeridestrecke bij mij in de buurt en ik wil iedere maand wel een paar uurtjes vrijwilligers werk doen.

Beetje de Northshore-style stunts controleren, beetje bij timmeren. Drops en jumps weer netjes maken. Geen enkel probleem. Nieuwe zaken aanleggen.

Maarja, zo iets is er niet in NL (iig niet in de legaliteit) dus zul je mij ook geen vrijwilligerswerk zien doen.

Trouwens, modereren op mtb.nl is ook vrijwilligerswerk, dus ik doe mijn vrijwilligersplicht al op een andere manier. Jullie een beetje afzeiken en tegen elkaar uitspelen (oeps dat mocht ik niet hardop zeggen) maar vooral zorgen dat het forum voorzien is van lekker veel nieuwtjes (damn wat is de winter voor bikenieuwtjes een K. periode)
.:Actionsports - Lifestyle - Photography:.
::: Jasper Leenarts Photography :::
robiba
All rounder
All rounder
Berichten: 116
Lid geworden op: di 26 augustus 2003, 13:53
Mijn mountainbike: cube reaction 2003
Contacteer:

Jass schreef:Kom maar op met de eerste freeridestrecke bij mij in de buurt en ik wil iedere maand wel een paar uurtjes vrijwilligers werk doen.
Zei de Gemeente ambtenaar "Pur Sang"
Lucifer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2317
Lid geworden op: di 4 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Specialized Epic/Specialized Demo 8/Specialized Venge

Ok, er is kennelijk geen behoefte om iets te organiseren. Jammer, leek me wel leuk en zinvol.
Ride, ride, ride cause Lucifer is on your
t(r)ail !
Aapjes
Genius
Genius
Berichten: 1844
Lid geworden op: wo 29 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Episch Vonkende Yeti

[quote="Walter"]De hele discussie interesseert me mateloos, maar 1 ding wil ik toch wel kwijt. ...[quote]

Ik interesseer me juist helemaal niet in deze discussie.
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

Lucifer schreef:Ok, er is kennelijk geen behoefte om iets te organiseren. Jammer, leek me wel leuk en zinvol.
Zoals al eerder gezegd: Als JIJ je geroepen voelt dan pak je je schep en een hark. Waarom is het zo moeilijk om zelf iets te ondernemen?
Lucifer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2317
Lid geworden op: di 4 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Specialized Epic/Specialized Demo 8/Specialized Venge

Riep er iemand dan ? :D

Het is niet moeilijk om iets te organiseren, maar ik heb nu niet direct gemerkt dat er hier animo voor is om het te doen. Voordat ik ergens tijd en moeite in steek wil ik wel graag weten of het ook kans van slagen heeft. Gezien de reacties denk ik dat er hooguit 3 mensen met een schep en een hark staan.
Ride, ride, ride cause Lucifer is on your
t(r)ail !
Plaats reactie