Eindelijk, EINDELIJK, EIN-DE-LIJK is....

Toerend of sneller door de natuur rijden? Hier kun je je ei kwijt.
Stuntrijder
All rounder
All rounder
Berichten: 62
Lid geworden op: do 18 september 2003, 12:54
Mijn mountainbike: Cannondale F500 / Gazelle Extreme

Hele mooie bike, vooral je voorvork!! :-q
Biking Neigbours Exloo ( BNE )
Rgr^
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: di 21 oktober 2003, 12:49
Mijn mountainbike: 2004 Specialized Stumpjumper FSR Pro Disc, full XT/XTR met Snelle Fredjes eronder
Contacteer:

Stuntrijder schreef:Hele mooie bike, vooral je voorvork!! :-q
:D , fietsje is rib uit me lijf maar ben er trots op!
Sambal bij?
Rgr^
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: di 21 oktober 2003, 12:49
Mijn mountainbike: 2004 Specialized Stumpjumper FSR Pro Disc, full XT/XTR met Snelle Fredjes eronder
Contacteer:

micha schreef:mooie bike, heel mooi

even nieuwsgierig waarom uit Florida en wat was het voordeel en wat heb je moeten regelen allemaal?
Zitten de remmen of versnellingen niet andersom?
Ik lees deze post nu pas echt goed dus vandaar de late reactie... Ik heb mijn bike uit Florida gehaald omdat daar een tak van ons bedrijf zit. Die gozer die daar zit heeft weer een kennis met een bike-winkel. Zo kon ik daar een bike kopen tegen inkoopsprijs zonder tax. (BTW, voor de die-hard nederlanders). Aangezien ons bedrijf importeert naar nederland kon hij zo mee met de rest van de dingen. Door mijn fiets op deze manier te doen heb ik echt een hoop geld bespaard. Ik denk echter dat dit onder "normale" omstandigheden niet zo makkelijk met deze voordelen te regelen is dus ik denk dat ik kan zeggen dat ik eigenlijk een 'lucky bastard' ben :D
En antwoord op je 2e vraag: Nee de versnellingen zitten niet andersom :-D

Groetjes, Rogier
Sambal bij?
Sensei
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: wo 17 september 2003, 00:26

Ja een hele mooie bike, ik ben gegaan voor het brain system maar dit ontwerp blijft mooier. Ik zou hem er zo bij willen hebben :-D
Vorig jaar was de S-works ano black en nu ano zilver, vond mijn vorige ano black misschien wel mooier.
Hij is toch geanodiseerd of lijkt dat zo?
Bij een bekende US zaak gekocht wil ook nog wat importeren!
Rgr^
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: di 21 oktober 2003, 12:49
Mijn mountainbike: 2004 Specialized Stumpjumper FSR Pro Disc, full XT/XTR met Snelle Fredjes eronder
Contacteer:

Zo! Net heeft m'n biky mogen proeven van de eerste blubber in zijn nog zo jonge leventje! Ik ben helemaal weg van die bike. Hij stuurt als een ferrari (zo scherp en direct) en je gaat ook met dito snelheid de heuvels op. Pro-pedal is een werelduitvinding, niet te geloven hoe goed dat bobben onderdrukt wordt. Heuvel op merk je niet dat je fully rijdt terwijl je dat heuvel af juist weer wel heel goed merkt. Echt top. Nu even douchen, en alweer denken aan morgenochtend (want dan ga ik weer!!!)

Groetjes,

Rogier
Sambal bij?
Plaats reactie