Mijn S-works Epic is eindelijk ook binnen.

Toerend of sneller door de natuur rijden? Hier kun je je ei kwijt.
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Misty schreef:Ik was geen voorstander voor schijfremmen,geen gekrijs voor mij!!!En inderdaad mijn binnenbeen lengte is niet 65 maar 96cm!Misty :wink:
Ha, maar goeie schijfremmen krijsen niet hoor (xtr zeker niet)! Of was het geld gewoon op?
Don't just train... train right.
Ninko
All rounder
All rounder
Berichten: 51
Lid geworden op: do 27 februari 2003, 22:07
Mijn mountainbike: On One Scandal 29

Waarom zouden er schijfremmen op moeten?? Ik zie dat nou niet he... Filip meirhage wordt toch ook wereldkampioen op een epic s-works zonder schijven... dus waarom zou je eigenljik met schijven moeten rijden op zo'n fiets?? Ja tis leuk en 't remt hard... maar niet nodig...

mvg Ninko
29!!
Sjase
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1457
Lid geworden op: do 6 februari 2003, 19:24
Contacteer:

Jeffrey schreef:Ha, maar goeie schijfremmen krijsen niet hoor (xtr zeker niet)! Of was het geld gewoon op?
In de duitse Bike stond juist dat de XTR schijfremmen juist WEL erg piepten, dat was verholpen nadat er andere blokken in waren gezet :roll: .
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Sjase schreef:
Jeffrey schreef:Ha, maar goeie schijfremmen krijsen niet hoor (xtr zeker niet)! Of was het geld gewoon op?
In de duitse Bike stond juist dat de XTR schijfremmen juist WEL erg piepten, dat was verholpen nadat er andere blokken in waren gezet :roll: .
Nou die van mij hebben nooit een krimp gegeven (ook niet met de standaard blokjes). Je zegt zelf al "Duitse" Bike dus er zal wel een Magura als beste uit de test zijn uitgerold.

@Ninko, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten maar ik vind dat zo'n soort fiets compleet is met schijfremmen. Ieder zijn meug natuurlijk.
Don't just train... train right.
Extreme
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 2 november 2003, 14:24
Mijn mountainbike: Specialized Hardrock XC Comp

Ha die Jeffrey,

weer aan het mauwen?
Sjase
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1457
Lid geworden op: do 6 februari 2003, 19:24
Contacteer:

Extreme schreef:Ha die Jeffrey,

weer aan het mauwen?
Hé! Nou niet de hele tijd Jeffrey gaan afzeiken he. Als hij ergens op reageert moet hij dat zelf weten. Dit is een forum en we zijn geen kleuters (ik niet althans).
Sensei
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: wo 17 september 2003, 00:26

Ja gooi maar dicht, anders wordt het weer een eindeloos verhaal.

Doei

Pascal
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

Your wish is my command.

*click*
<3
Gesloten