De Valkenissetrap op Walcheren afgelopen zomer. Bijnaam one-twenty, hij telt 120 treden.
Ik zie erg veel filmpjes voorbij komen in dit topic waarbij men de remmen teveel inknijpt. Dit zal grotendeels angst zijn wat leidt tot verkrampen. Met die lage snelheden pak je elke trede met je voorwiel volledig, waardoor je juist een bumpy ride krijgt. En dat is eng. Met hogere snelheid skip je mooi over de randjes heen waardoor je een vloeiende lijn maakt.
De Valkenissetrap op Walcheren afgelopen zomer. Bijnaam one-twenty, hij telt 120 treden.
Ik zie erg veel filmpjes voorbij komen in dit topic waarbij men de remmen teveel inknijpt. Dit zal grotendeels angst zijn wat leidt tot verkrampen. Met die lage snelheden pak je elke trede met je voorwiel volledig, waardoor je juist een bumpy ride krijgt. En dat is eng. Met hogere snelheid skip je mooi over de randjes heen waardoor je een vloeiende lijn maakt.
Deze trap MOET ik (met lage snelheid) fietsen in het kader van fiets behendigheid voor mijn opleiding tot politiebiker.
Leuk trapje alleen met een normale starre voorvork van de Santos en Rollofnaaf toch iets minder leuk
Heb laatst m'n eerste trappetje genomen op de route van Haaksbergen, telt maar iets van 4/5 treden, maar het begin is er . Komen vast wel een keer wat grotere trappetjes.
Mattijn schreef:Heb laatst m'n eerste trappetje genomen op de route van Haaksbergen, telt maar iets van 4/5 treden, maar het begin is er . Komen vast wel een keer wat grotere trappetjes.
Mattijn, doe die bij het Stut maar een keer, zal je echt meevallen.
Mattijn schreef:Heb laatst m'n eerste trappetje genomen op de route van Haaksbergen, telt maar iets van 4/5 treden, maar het begin is er . Komen vast wel een keer wat grotere trappetjes.
Mattijn, doe die bij het Stut maar een keer, zal je echt meevallen.
Oke, ga ik ook wel een keer proberen. Tijdje geleden dat ik daar in die richting ben geweest, maar als ik er ben zal ik het serieus overwegen.
Mattijn schreef:Ik heb vanavond met de training ook voor het eerst de trap bij het Ravijn gepakt. Eerst langzaam en daarna steeds wat sneller. Ging best goed .