Discussie: Zomerhandschoenen lange vingers

Toerend of sneller door de natuur rijden? Hier kun je je ei kwijt.
Plaats reactie
martinv77
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 306
Lid geworden op: za 20 juni 2009, 20:52
Mijn mountainbike: Canyon Nerve 9.0 HS All Mountain, Nicolai Ufo-ST, Cube Acid

Ik heb nu een nieuw paar 661 Comp 2010 handschoenen erg fijne grip en luchtig aan de handen door het materiaal gebruik. Slechts 15 euro dus kun je ook geen bult aan vallen :-q
Beklad
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 211
Lid geworden op: za 10 oktober 2009, 14:11
Mijn mountainbike: Cube LTD Comp 2010 (inclusief RockShox SID Race)
Contacteer:

mijn Giro DJ's zijn na een jaar overleden na een schuiver over het asfalt, maar gezien ik meer dan tevreden was over deze handschoenen heb ik ze weer besteld, aanrader dus!
Work In Progress
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5491
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Oosie schreef:
Zups82 schreef:Gister Grib Grap Racing gekocht, zitten uitstekend en ben erg benieuwd hoe het voelt bij het fietsen
En hoe zijn ze bevalen de afgelopen zomer? Ik heb ze vandaag aangeschaft en worden zondag voor het eerst aan het het stuur geplakt!

Fijne handschoenen, alléén scheurt de kleine "pad" kapot na 1 seizoen :( Heb nu Specialized gekocht, kijken hoe lang die heel blijven.
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
casgas
All rounder
All rounder
Berichten: 71
Lid geworden op: ma 28 januari 2008, 23:33
Mijn mountainbike: Cube Acid + Cube Reaction Hybrid EX 625

Ook ik ben voor de Dakine Ventilator gegaan, echt een fijn handschoentje.. Zit mij in ieder geval als gegoten en ventileert echt goed.
Skin
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 39
Lid geworden op: zo 7 november 2010, 20:09

Mace handschoenen (lange vingers) met carbon op de knokkels, Niet verkeerd als je onverwacht over het stuur gaat in de alpen.
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

Skin schreef:Mace handschoenen (lange vingers) met carbon op de knokkels, Niet verkeerd als je onverwacht over het stuur gaat in de alpen.
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... escription" onclick="window.open(this.href);return false; deze?

Hoe vallen die handschoenen? (maat dus :D )
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=33496" onclick="window.open(this.href);return false; of iemand ervaring met deze?
Vallen ze groot of klein uit? (ter vergelijking: mijn fox polar en dirtpaw zijn maat L)
Dennis74
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 948
Lid geworden op: zo 14 juni 2009, 12:48
Mijn mountainbike: Kona Unit SSS, Nordest Britango

@ Jerremy / PJTD hoe bevallen de Hirzl's na een aantal maanden ? Ik vind de looks erg goed. Ik ben op zoek naar handschoenen met niet te veel padding, hoe zit dat met deze ? Waar zijn deze te koop in een winkel ?
''Only dead fish go with the flow''
Gebruikersavatar
MTB-Sjtippen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 23 augustus 2010, 12:21
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper Comp Carbon 2010
Contacteer:

Ik heb sinds kort deze Specialized BG Ridge Glove. Bevallen echt super!!!
De eerste duurtest was tijdens de Ronde van Vlaanderen (140 km op de MTB), en in 1 woord FANTASTISCH!!!
Op de kasseien merkte je pas echt hoe goed deze handschoentjes zijn, trillingen werden erg goed opgevangen.
Echt een aanrader!
Michiel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1357
Lid geworden op: do 17 april 2003, 09:25
Mijn mountainbike: is gejat

Dennis74 schreef:@ Jerremy / PJTD hoe bevallen de Hirzl's na een aantal maanden ? Ik vind de looks erg goed. Ik ben op zoek naar handschoenen met niet te veel padding, hoe zit dat met deze ? Waar zijn deze te koop in een winkel ?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik had eerst ook die Roeckl's die erg fijn zaten, ze slijten alleen zo snel en dan met name de wijsvinger en de duim van de rechterhand (Jep, gripshift) en ze zijn inmiddels moeilijk te vinden. Ik ben benieuwd naar je evaring met die Hirzl's.
Es gibt keine Stelle in der Bibel, in der es heißt, du sollst das Gaspedal nicht bis zum Anschlag durchtreten!
Steppenwolf
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 914
Lid geworden op: do 2 december 2010, 17:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic S-Works World Cup 650B 2012, Specialized Comp Carbon 29er 2014
Contacteer:

Ik heb deze Specialized handschoenen onlangs gekocht en bevallen mij uitstekend

Afbeelding
Epic S-Works FSR Carbon 2012 World Cup (26 --> 27,5 inch)
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-3BTTLRKG.jpg

Stumpjumper Comp HT Carbon 2014 (29er)
http://www.mijnalbum.nl/Foto360-OYP6UY8R.jpg

Use BRAINS get SPECIALIZED
Fatso
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: ma 14 maart 2011, 23:11
Mijn mountainbike: Scott Genius 30

@steppenwolf Heb jij die handschoenen in Eindhoven gekocht bij Monique?
vld-mtbbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 6 maart 2011, 23:54

Zijn er hier toevallig mensen die ervaring hebben met : Dakine cross X 2009 , ik wil ze voornamelijk in het voorjaar en in de zomer gebruiken, voor in de winter lijken ze mij minder geschikt maar misschien dat iemand die ze heeft/had me hier meer over kan vertellen.

alvast bedankt
Dacuba
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 19 juni 2011, 13:19

661 raji's! Nooit meer andere
SBTElite
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 732
Lid geworden op: zo 2 augustus 2009, 17:49

Ik heb sinds een week deze van GribGrab, tegekke handschoenen!!
Het was erg lang zoeken maar eindelijk een handschoen die me goed past!! :-q


Afbeelding
Plaats reactie