Dagtrips All-Mountain - XCountry

Toerend of sneller door de natuur rijden? Hier kun je je ei kwijt.
Gebruikersavatar
Timo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: za 8 januari 2005, 11:45

Prijzen vallen goed mee inderdaad! Dit weekend maar eens op de UHR gaan kijken. Zit te denken om Leersum + Amerongen te gaan rijden.
Weekend er op proberen om richting Eifel te gaan!
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Over de GPS. Als je bekend bent met Polar zeker voor de V650 gaan.
Tot nu toe ben ik zelf nog geen fijnere tegengekomen en de OSM
kaart van Polar doet het heel erg goed (ook in frankrijk in de Drome etc.)

Dagtrips. Eigenlijk hoef je niet eens verder dan Luik. Een rondje Tilff-Sart-Esneux
en je hebt daar al een hele lading schitterende paden liggen.
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Gebruikersavatar
Timo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: za 8 januari 2005, 11:45

Vanaf vanavond in het bezit van een polar V650 ;)
Zal even de startpost aanpassen dat er ook GPX tracks gedeeld mogen worden.
Gebruikersavatar
Timo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: za 8 januari 2005, 11:45

Gertjanw schreef:Sowieso op 2 uur rijden de ardennen. Nideggen kan ook, daar heeft Up/down magazine een mooie route voor op hun site staan.
Er zijn vast nog legio mogelijkheden.
Edit: Sauerland, Eifel, etc etc allemaal 2 uur of 2 uur en een beetje rijden.
Is dat toevallig dit artikel? http://updown.soulonline.nl/leesvoer/an ... telenberg/" onclick="window.open(this.href);return false;

(leuke site trouwens! kende deze nog niet)[/quote]

Nee deze: http://updown.soulonline.nl/nieuws/route-nideggen/" onclick="window.open(this.href);return false;
Het leukste mtb blad van NL, abo is niet duur en goed aan te raden! Ook erg leuke mensen die er achter zitten :)[/quote]

Heeft iemand de gps track van Nideggen? Volgend weekend zitten mijn ouder toevallig in heimbach. Dus mooi te combineren met een rondje biken!
Gebruikersavatar
Timo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: za 8 januari 2005, 11:45

Vandaag voor het eerst op de UHR geweest met mijn vriendin rondje Amerongen en hoge ginkel. Wat een top route! Lekkere flow in de afdalingen zodat je (bijna) niet hoeft te remmen. Veel mogelijkheden voor sprongetjes en gemoedelijke sfeer onder de mtbers die we tegen zijn gekomen.

Ook meteen de v650 getest. Geeft de track goed weer al had ik het idee ouders gpx bestanden te hebben. Het synchen met een s7 werkt dan niet zo goed maar vooruit..
Volgende week zaterdag de ronde in Nideggen eens proberen. Hopelijk de juiste gpx gevonden.
Gebruikersavatar
Gertjanw
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 887
Lid geworden op: vr 2 september 2011, 18:35

De gps staat in de tekst. Gewoon link opslaan als en het moet goedkomen!
Gebruikersavatar
Timo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: za 8 januari 2005, 11:45

Top! Ik heb er in ieder geval erg veel zin in.
Gebruikersavatar
Timo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: za 8 januari 2005, 11:45

Gisteren een dag in Nideggen gaan fietsen. De buckettrail van updown gefietst. Tenminste zo goed als. Zware klimmen en een paar keer mis gereden door mijn eigen onkunde met de GPS ;)

Nadat ik een stuk route kwijt was geraakt en vertwijfeld stond te kijken kwam een local vragen of ik uit de buurt kwam. Op mijn antwoord dat ik niet uit de buurt kwam bood hij aan om me op sleeptouw te nemen. Nog wat mooie trails gereden met zn 2en en mezelf op de klimmen uit de naad mogen (moeten) werken om hem bij te houden scheiden onze wegen weer.

Zelf nog 1.5 uur door gebiked over wandelpaden en stukken van de C route. Al met al een kleine 41km en +/- 1000 hm verder kwam ik moe en voldaan weer terug bij de parking

Zeker de moeite om eens die kant op te rijden. Vanuit den Bosch een kleine 2 uur in de auto en met de trials daar genoeg voor 4 uur fietsplezier. Er lagen nog veel meer trials die de moeite waard waren volgens de local maar helaas liet mijn energie level dat niet meer toe!
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Mooi, goed te horen.
Maar je moet inderdaad wel aan zo'n toestel wennen om er uit te halen wat er in zit.
Pat kan je misschien wat V650 tips geven.
In ruil voor een paar flesjes kabouterbier ;)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
PaganiProductions

Omgeving Valkenburg Zuid Limburg is ook niet makkelijk
Dit is ook een leuk rondje
http://www.sports-tracker.com/workout/p ... f8038a094a" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ja, leuke trailtjes daar :-q
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Biker_Jesse
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1128
Lid geworden op: di 1 augustus 2006, 10:55
Mijn mountainbike: Bird Zero TR

Interessant topic! Een GPS is voor mij misschien wel de beste investering van de afgelopen jaren geweest. Ik ben al op zoveel mooie trails geweest dankzij dat ding! Zo ben ik afgelopen dagen erg verrast door Luxemburg. Solosride heeft een aantal prachtige (zware) routes in Esch sur Sure vergelijkbaar met Niddegen. Vanuit Den Bosch iets meer dan 2.5 uur rijden. In Kautenbach heb ik ook nog een prachtige route gereden. Voor een impressie, zie https://youtu.be/bqLdEfxUjfU" onclick="window.open(this.href);return false;
"Circles turning circles. Man's most efficient machine."

Garage sale: heel veel spullen voor weinig :bier:
Frameset met vork te koop (ook voor weinig) :bier:
Gebruikersavatar
Timo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: za 8 januari 2005, 11:45

Ook mooi! Nu lekker in de Alpen aan het biken!
Gebruikersavatar
Kets
All rounder
All rounder
Berichten: 77
Lid geworden op: ma 13 november 2006, 20:06
Mijn mountainbike: Specialized Epic

Teutoburgerwald (tecklenburg/bad inburg) heeft ook flinke heuvels. Is niet ver van de Nederlandse grens.
Huggiedug
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: za 28 februari 2004, 22:22
Mijn mountainbike: sworks

GPS kan toch ook prima op je iphone? Heb er net 3 weken Alpen opzitten en ging uitstekend!

Even investeren in een bevestiging op je stuur (ik heb een quadlock) en je bent klaar...
rammen met die bak
Plaats reactie