Hobby mag geld kosten...

Toerend of sneller door de natuur rijden? Hier kun je je ei kwijt.
Plaats reactie
michelK
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: di 24 september 2002, 12:03

Dice Oldskool schreef: Trapt ze er niet in heb je iig je puddingbuks goed leeg geschoten. :tong
Ik kende al veel synoniemen, maar deze nog niet. :-q
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

Dice Oldskool schreef:Kaarsjes aan, wijntje erbij, paar keer vertellen dat ze er goed uit ziet, even goed je best doen in bed en haar een paar keer goed ****** zodat ze niet meer weet wat boven of onder is en dan pas zeggen dat je wat bestellen wil.

Trapt ze er niet in heb je iig je puddingbuks goed leeg geschoten. :tong
En als ze is bijgekomen zegt ze: dat moet je niet aan mij maar aan je vrouw vragen.

(maar we dwalen af)
owwwwk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2737
Lid geworden op: za 3 april 2010, 00:01
Mijn mountainbike: Nog meer plastic... :-)

Dice Oldskool schreef:Kaarsjes aan, wijntje erbij, paar keer vertellen dat ze er goed uit ziet, even goed je best doen in bed en haar een paar keer goed ****** zodat ze niet meer weet wat boven of onder is en dan pas zeggen dat je wat bestellen wil.

Trapt ze er niet in heb je iig je puddingbuks goed leeg geschoten. :tong
:lol: :lol: :bier:
StAlTiCa
cervus
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1625
Lid geworden op: vr 23 september 2005, 20:23
Mijn mountainbike: BWO

Eerst bestellen!
Dice Oldskool schreef:Kaarsjes aan, wijntje erbij, paar keer vertellen dat ze er goed uit ziet, even goed je best doen in bed en haar een paar keer goed ****** zodat ze niet meer weet wat boven of onder is en dan pas zeggen dat je .... eea besteld hebt.

Trapt ze er niet in heb je iig je puddingbuks goed leeg geschoten. :tong
RubbereMTBRobbie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 12 juni 2016, 10:42

Dice Oldskool schreef:Kaarsjes aan, wijntje erbij, paar keer vertellen dat ze er goed uit ziet, even goed je best doen in bed en haar een paar keer goed ****** zodat ze niet meer weet wat boven of onder is en dan pas zeggen dat je wat bestellen wil.

Trapt ze er niet in heb je iig je puddingbuks goed leeg geschoten. :tong
Jan Willem schreef:Zo, zo Dice, kijkaan. Dus zo doe jij dat.
Hoeveel jaar ben je ook alweer getrouwd?

hahah , denk ut nie en geen kinderen , want dan is het budget een stuk lager .... :lol: , en werken die trucje's nie meer , incl de puddingbuks :lol: :lol: :winkie:

:bier:
Do Stupid Things ......Faster
Voor haar:YT Jeffsy Comp 2 ,female touch *Dochter:Cube Acess WLS Race
*Voor mij:Trek Fuel EX9
Gebruikersavatar
MvdS
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 28 augustus 2016, 21:28

Ach, het mountainbiken was dan weer een mooi excuus om ook een camper te kopen :-)
Gebruikersavatar
crankstel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 21 februari 2015, 14:31
Mijn mountainbike: Staat op hoge pootjes

MvdS schreef:Ach, het mountainbiken was dan weer een mooi excuus om ook een camper te kopen :-)
Mooi excuus inderdaad :-q

Moet zelf ook maar eens een goed excuus verzinnen voor een carbon wielsetje :-D
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

crankstel schreef:
MvdS schreef:Ach, het mountainbiken was dan weer een mooi excuus om ook een camper te kopen :-)
Mooi excuus inderdaad :-q

Moet zelf ook maar eens een goed excuus verzinnen voor een carbon wielsetje :-D
Een carbon set is lichter, je bent dus sneller, dus eerder thuis, dus meer tijd om samen andere dingen te doen.
Gebruikersavatar
crankstel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 21 februari 2015, 14:31
Mijn mountainbike: Staat op hoge pootjes

Haha het is te proberen :wink:
jorryt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 151
Lid geworden op: di 1 november 2016, 17:48

Of: Maar al mijn vrienden hebben het oooooook :cry:
nendv
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: di 29 augustus 2017, 08:45
Mijn mountainbike: CUBE RACE ONE 29

Zelf heb ik een paar weken mijn instap mountainbike vervangen voor een nieuwe Cube Race One waarvan hij in huidige configuratie ongeveer rond de €1500 kost. Deze is ongeveer 3x zo duur dan mijn vorige mountainbike maar ook zeker 3 keer zo goed. Frame is veel beter, materialen zijn veel beter en fietst veel lichter. Waar op de vorige fiets 50 km de langste afstand was die ik deed en dan kapot weer terug kwam is 50 km nu een prettige afstand om te fietsen en ga ik vaar verder dan dat. Nou moet ik zeggen dat de zitting ook niet optimaal was op de vorige fiets dan.

Maar ik zou zeker als het financieel kan nog eens willen upgraden naar een echt veel betere fiets met full frame suspension, maar eerst ga ik hier nog wel een paar jaar mee vooruit.

Maar ik zou zeker een betere fiets kopen als het financieel kan ook al zou je hem niet al te veel gebruiken. Als je hem gebruikt kun je er van genieten en het grote voordeel is dat een fiets niet over de datum gaat...
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13044
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

nendv schreef:... en het grote voordeel is dat een fiets niet over de datum gaat...
Geleuter. Dat maak je ons echt niet wijs. Om de 2-3 jaar een nieuwe. Hij is al over de datum als het volgende modeljaar uitkomt, zo simpel is het.

:bier:
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
rognic
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 194
Lid geworden op: ma 30 augustus 2010, 22:14

Kapitein Iglo schreef:
nendv schreef:... en het grote voordeel is dat een fiets niet over de datum gaat...
Geleuter. Dat maak je ons echt niet wijs. Om de 2-3 jaar een nieuwe. Hij is al over de datum als het volgende modeljaar uitkomt, zo simpel is het.

:bier:
Daarom dat ik voor een titanium heb gekozen(Seven),tijdloos.Natuurlijk niet goed voor de commerce hé!!!!!
Real Epic '89
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2179
Lid geworden op: di 3 januari 2012, 16:14
Mijn mountainbike: Isn't dead.

rognic schreef:Daarom dat ik voor een titanium heb gekozen(Seven),tijdloos.Natuurlijk niet goed voor de commerce hé!!!!!
Ook die hebben dan weer een mooier model..... :tong
Flow&Co
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 645
Lid geworden op: vr 2 juni 2017, 12:40
Mijn mountainbike: Neuron / Grail

Titanium bikes hebben toch ook gewoon maandelijks verse componenten nodig. :)
Plaats reactie