weekendje weg. ideeen ???

Toerend of sneller door de natuur rijden? Hier kun je je ei kwijt.
Gebruikersavatar
floris Zwitserland
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 255
Lid geworden op: zo 16 november 2014, 10:03
Mijn mountainbike: Canyon Nerve al 29 9.9 2015,voorheen:Cannondale super raven 2000sl
Contacteer:

http://www.boshoteloverberg.nl/Overberg(amerongen) rustig hotel direct aan de MTB route, met spa om ff lekker te relaxen na de zware arbeit
Vandaag weer eens heel hard, langs de sportschool gefietst
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29963
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

floris Zwitserland schreef:http://www.boshoteloverberg.nl/Overberg(amerongen) rustig hotel direct aan de MTB route, met spa om ff lekker te relaxen na de zware arbeit
Hij heeft al iets geboekt, halve pagina geleden:
john k schreef:We hebben via de website airbnb een verblijf geboekt midden in de bossen bij nassogne.
Nu nog een paar mooie mtb routes zoeken en het gaat goed komen.
ThaSingleTrackMastah schreef:Meestal kijk ik eerst waar ik wil fietsen en boek dan pas iets ;)
john k schreef:Dat heb ik natuurlijk ook gedaan, Nassogne ligt 10 km van de bossen van La roche en ardenne.
Hier hebben wij al vele mooi km weg getrapt. Dus mocht het in Nassogne niets zijn, fietsen we 10 km naar het oosten en komt het zeker goed. :winkie: :bier:
Google zegt:
Nassogne - La Roche en Ardenne =25,4km
Nassogne - Houffalize= 58km
Ik ga nooit met jou fietsen heb ik zojuist besloten ;)
Maar in je andere topic heb ik je een paar suggesties dichter in de buurt gedaan, ik ben benieuwd.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
john k
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 16 december 2013, 14:51
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel

ThaSingleTrackMastah schreef:
floris Zwitserland schreef:http://www.boshoteloverberg.nl/Overberg(amerongen) rustig hotel direct aan de MTB route, met spa om ff lekker te relaxen na de zware arbeit
Hij heeft al iets geboekt, halve pagina geleden:
john k schreef:We hebben via de website airbnb een verblijf geboekt midden in de bossen bij nassogne.
Nu nog een paar mooie mtb routes zoeken en het gaat goed komen.
ThaSingleTrackMastah schreef:Meestal kijk ik eerst waar ik wil fietsen en boek dan pas iets ;)
john k schreef:Dat heb ik natuurlijk ook gedaan, Nassogne ligt 10 km van de bossen van La roche en ardenne.
Hier hebben wij al vele mooi km weg getrapt. Dus mocht het in Nassogne niets zijn, fietsen we 10 km naar het oosten en komt het zeker goed. :winkie: :bier:
Google zegt:
Nassogne - La Roche en Ardenne =25,4km
Nassogne - Houffalize= 58km
Ik ga nooit met jou fietsen heb ik zojuist besloten ;)
Maar in je andere topic heb ik je een paar suggesties dichter in de buurt gedaan, ik ben benieuwd.

Haha paar km meer of minder :lol: Maar de km die jij opgeeft is de plaats zelf, de bossen beginnen al veel eerder. :-q
Op het gemak, de ketting strak !!
Plaats reactie