Rain cover Camelbak Blowfish 3L

Toerend of sneller door de natuur rijden? Hier kun je je ei kwijt.
Plaats reactie
meridabiker2012
All rounder
All rounder
Berichten: 127
Lid geworden op: zo 2 december 2012, 12:47
Mijn mountainbike: Cube Attention SL29/Bulls Pro 8.80 Racing

Ik heb een paar dagen geleden op Marktplaats een nieuwe Camelbak Blowfish van iemand kunnen overnemen.

Het betreft het type met 3 liter waterzak en mijn vraag is of er iemand deze in gebruik heeft en ook een regenhoes gebruikt voor deze Camelbak en zo ja, welke.

Ik heb bij Futurumshop gekeken en er zijn twee types: tot 17 liter en vanaf 17 liter.

Deze rugzak kan tot 17 liter. Zou die eerste voldoende zijn of is het raadzaam de andere vanaf 17 liter aan te schaffen.

Qua type Camelbak kom ik er niet echt uit op de website van Futurumshop want de blowfish wordt niet vermeld, wel de Rogue, Lobo, Cloud Walker, M.U.L.E. en Daystar
Waar een wil is, is een weg.....en waar geen weg is kun je mountainbiken
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Ik heb de kleine hoes met een M.U.L.E. De M.U.L.E. zit hier vrij ruim in. Hangt er natuurlijk een beetje vanaf wat je er allemaal in propt. De hoes blijft verbazend goed zitten want deze zit alleen met een elastiek om de Camelbak en een elastiekje achter de schouderbanden zodat deze er niet af kan waaien als het toch lost mocht schieten. Ik heb er nog niet echt mee in een goede regenbui gereden, dus kan je niet vertellen hoe droog de inhoud van je Camelbak blijft.
◼︎ Go round the outside.
meridabiker2012
All rounder
All rounder
Berichten: 127
Lid geworden op: zo 2 december 2012, 12:47
Mijn mountainbike: Cube Attention SL29/Bulls Pro 8.80 Racing

Thanks Tijgerhaai voor je reactie,

Er zijn weinig tot geen winkels hier in Zeeland waar ze Camelbak verkopen, en een winkel die ze verkopen gaat ermee stoppen omdat er te weinig animo voor is.

Anders had ik hem kunnen passen, om zeker te weten welke ik nodig zou hebben.
Waar een wil is, is een weg.....en waar geen weg is kun je mountainbiken
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Je kan ook even bij een outdoorwinkel gaan kijken. Die hebben meestal wel weer de rare dingen op voorraad. Mooi de fiets mee en dan gelijk een rondje op een leuke route in de buurt. :-D
◼︎ Go round the outside.
Plaats reactie