Rockbros fietsbril

Toerend of sneller door de natuur rijden? Hier kun je je ei kwijt.
Plaats reactie
meridabiker2012
All rounder
All rounder
Berichten: 127
Lid geworden op: zo 2 december 2012, 12:47
Mijn mountainbike: Cube Attention SL29/Bulls Pro 8.80 Racing

Ik zie op Marktplaats een fietsbril te koop staan van Rockbros met polycarbonaat frame en 5 verschillende polycarbonaat lenzen, waarvan de donkerste gepolariseerd is.

Is er iemand bekend met dit merk, heeft iemand deze in gebruik en wat zijn de ervaringen of is het Chinese zooi.
Waar een wil is, is een weg.....en waar geen weg is kun je mountainbiken
Gebruikersavatar
Kartoffel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 339
Lid geworden op: vr 5 juni 2015, 17:38
Mijn mountainbike: Commencal Meta AM V4

RockBros is inderdaad een Chinees merk, bijvoorbeeld te koop bij BangGood. Ik heb er zelf ook een setje van, leuk spul, maar super stevig, mwa. Ik weet niet wat de vraagprijs op MP is, maar een nieuw setje in China kostte iets van €14,- dacht ik...

Arjan
Bernadictus
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 254
Lid geworden op: di 18 maart 2014, 16:45
Mijn mountainbike: 2017 Giant Trance, 2014 Giant Defy

RockBros is een after-market merk uit China of Taiwan (ik ben er nog niet over uit). Geen top-kwaliteit, maar prijs-kwaliteit verhouding is goed. Een kras op een brilset van 14 euro doet in ieder geval een stuk minder pijn dan op een bril van 90 euro.

Naast hun eigen merk verkopen ze ook div. onderdelen en producten o.a. genuine Giant producten tegen een veel lagere prijs dan retail.

En hier een linkje naar hun website/links naar ebay: http://www.rockbrosbike.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
meridabiker2012
All rounder
All rounder
Berichten: 127
Lid geworden op: zo 2 december 2012, 12:47
Mijn mountainbike: Cube Attention SL29/Bulls Pro 8.80 Racing

Bedankt voor beide reacties.
Er staat zo'n setje te koop op Marktplaats, maar daar vragen ze 50 euro voor en vond zelf de prijsverhouding nogal erg hoog liggen.
Waar een wil is, is een weg.....en waar geen weg is kun je mountainbiken
hansdegebruiker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4900
Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
Contacteer:

Gewoon direct bestellen
http://m.aliexpress.com/item/876723819. ... sitedetail" onclick="window.open(this.href);return false;
meridabiker2012
All rounder
All rounder
Berichten: 127
Lid geworden op: zo 2 december 2012, 12:47
Mijn mountainbike: Cube Attention SL29/Bulls Pro 8.80 Racing

Dank je wel Hans :-q
Waar een wil is, is een weg.....en waar geen weg is kun je mountainbiken
Galgo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 361
Lid geworden op: za 26 november 2011, 22:44
Mijn mountainbike: Cube Analog 29er 2012

Mijn fietsmaatje en ik hebben beide dit merk bril. Hij rijdt er ruim een jaar mee en functioneert nog als nieuw. Bij die van mij brak naar 4 maanden een pootje af net achter het scharnierpunt. Na een mail naar Rockbros gestuurt te hebben kon ik voor $5,- een nieuw montuur bestellen. Er werd helaas niets gezegd over verzendkosten. Ik denk dat je met dat China-spul ook geluk moet hebben. Ik rijd nu met een fietsbril van de Lidl van €4,95 en die doet het ook prima.
Plaats reactie