Bergschenhoek

Toerend of sneller door de natuur rijden? Hier kun je je ei kwijt.
Plaats reactie
Inukshuk
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: ma 23 augustus 2010, 18:52
Mijn mountainbike: HaiBike Edition RX 2010

Afgelopen zondag deze route gereden. Prachtig zonnig weer. De route is zeer uitdagend en divers. Mooie klimmen technische afdaling en snelle tussenstukken. Mijn enige aantekening is dat de ondergrond uit wel erg veel los grind bestaat. Hierdoor had ik weinig grip en slipte veel waardoor ik mijn snelheid flink moets temperen. Heeft iemand een suggestie welk bandentype hier te gebruiken? Ik rij een hardtail 26'er met NoNo voor en RaRa achter.
....ga je mee verdwalen, ik weet de weg.....
Een inukshuk is een opeenstapeling van stenen in de vorm van een persoon die de weg wijst.
Michel__
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 754
Lid geworden op: di 16 augustus 2011, 19:25
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SLX 7.9 en Canyon Exceed CF6

http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 10&t=40082" onclick="window.open(this.href);return false;
stel hier je vraag ;-)
Inukshuk
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: ma 23 augustus 2010, 18:52
Mijn mountainbike: HaiBike Edition RX 2010

Bedankt voor de tip.....ff knippen en plakken en het staat erop :-)
....ga je mee verdwalen, ik weet de weg.....
Een inukshuk is een opeenstapeling van stenen in de vorm van een persoon die de weg wijst.
_ferry_
All rounder
All rounder
Berichten: 77
Lid geworden op: do 17 juli 2014, 10:24

Het kan inderdaad ook in dat topic.
Maar is je bandendruk niet te hoog? Ik reed vroeger ook Racing ralph 26" en dan had ik soms eens wat slip, maar met 1,8bar eigenlijk weinig tot niet. Het went ook natuurlijk, als je een paar keer gaat weet je hoeveel snelheid je kan/moet hebben, en hoef je minder te knallen. Wel heeft de baan een flinke beurt gehad, wat inderdaad slippen tot gevolg had, maar op de meeste plekken is dat al ingereden.
Plaats reactie