Scott helm zonder Scott fiets

Toerend of sneller door de natuur rijden? Hier kun je je ei kwijt.
OBOM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: zo 7 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Commençal Skin Ti 29"

Axium schreef:het is meer iets voor de racers, om er als een kloon van een profrijder uit te zien.
LOL :lol:
Ik rijd dus met een Specialized helm, NorthWave schoenen en handschoenen en jawel: de enige echte Mountainbike.NL fietsbroek!
Shirt is soms van Hot 'n Wild, anders van Specialized. Voor de rest ook veel Specialized kleding en zelfs nog een Asos-broek. Onderkleding tegenwoordig van Crivit (= Lidl) en dat alles afgemaakt met een bril van € 1.95 van de Lidl (aanrader!).

Bike is een Manitou met Marzocchi voorvork en Magura remmen.

Alles betaald met een ING bankpas en geld dat verdiend is bij PinkRoccade, KPMG en tegenwoordig TNT.
En ook nog een flinke dosis zwart geld uit de horeca ... :winkie: :bier:
Honi soit qui mal y pense!
Gebruikersavatar
cyclocrosser2
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 256
Lid geworden op: ma 31 oktober 2011, 18:15
Contacteer:

MTBrands schreef:Ik ben op zoek naar een nieuwe helm en kwam vandaag een mooie helm van Scott tegen. Ik heb nu zelf het idee dat het raar is om met een Scott helm te gaan fietsen als ik helemaal geen Scott fiets heb. Zijn er mensen die deze mening delen en hoe kijken jullie hier tegenaan?
Nee, is niet raar, mountainbikers pakken alles wat ze voor handen krijgen en zijn nooit bang.
Zeker niet om te combineren :-q
EL Maroq
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2520
Lid geworden op: vr 22 februari 2013, 21:04
Mijn mountainbike: Salsa Mukluk 3/ Trek Farley 5

cyclocrosser2 schreef:
MTBrands schreef:Ik ben op zoek naar een nieuwe helm en kwam vandaag een mooie helm van Scott tegen. Ik heb nu zelf het idee dat het raar is om met een Scott helm te gaan fietsen als ik helemaal geen Scott fiets heb. Zijn er mensen die deze mening delen en hoe kijken jullie hier tegenaan?
Nee, is niet raar, mountainbikers pakken alles wat ze voor handen krijgen en zijn nooit bang.
Zeker niet om te combineren :-q
Zo is dat. In het bos komt de modepolitie niet :-q
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Wat?? geen modepolitie op de mtb? En vanwaar al die baggy's kekke tassies, dito helmen, bijkleurende handschoenen enz dan?

MTBér zijn nog gekker dan racefietsers.

Persoonlijk vind ik het wel belangrijk om er een beetje soignee uit te zien.
to0n
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 492
Lid geworden op: di 14 augustus 2012, 21:05
Mijn mountainbike: Canyon #2

japie carbon schreef:MTBér zijn nog gekker dan racefietsers.
Ik zou zeggen: fifty-fifty :wink:
Zelf match ik een beetje op kleur en stijl. Merk maakt me dan niet zo heel veel uit....
Kon ik maar wennen aan het knarsen van modder tussen mijn tanden...
Gebruikersavatar
Aron B
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 714
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 11:31
Mijn mountainbike: Camber alles moet carbon

Een rode neus erbij opzetten maakt de outfit vaak compleet. :-q
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

OBOM schreef:
een Asos-broek.
Zn taal is ook van Aso's :lol: :tong

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
Gebruikersavatar
mtfuji
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2755
Lid geworden op: ma 14 februari 2005, 13:11
Mijn mountainbike: 3 stuks
Contacteer:

Staat dit topic niet verkeerd onder "cross-country" ? Volgens hij hoort het onder "girls-corner".
Kleding die bij elkaar past enz enz....
"Strong, light, cheap. Pick two." Keith Bontrager
Gebruikersavatar
Jelle1707
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 26 juni 2009, 17:26
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9

"Nee, wij mountainbikers geven niks om looks...!"

Maar ondertussen moeten zelfs bladboutjes of andere tita frutsels in exact hetzelfde kleurschema gekocht worden als de rest van parts, moeten zowel de randjes op de sokken, handschoenen en helm matchen met dit kleurschema en wordt ook de weerspiegeling van de oakley(er is geen betere?) aangepast aan de juiste kleuren.

Grote kans dat 50+% van het forum dit ook doet/probeert. Ik ga nu van een rood/wit frame naar een oranje frame. En hier gaat uiteraard rekening mee gehouden worden met de kleding hoor! Als het niet anders kan, kan het niet anders maar als er een zwart shirt in de kast ligt gaat deze sowieso eerder aan dan de wit rode!

Wat zijn we toch een stelletje kuddedieren.. :-q Voel je je niet aangesproken? Reageer dan niet, Ók?
Gebruikersavatar
Gerard.
All rounder
All rounder
Berichten: 78
Lid geworden op: zo 24 juni 2012, 22:02
Mijn mountainbike: GT I-Drive Marathon

GT mtb. Giro helm. Specialized bril. Fox handschoenen. Sidi schoenen. Voorjaar kleding met windbreaker van rogelli. Lange zomer kleding scott en korte kleding van giant(ivm vorige fiets) ojah en een col sjaal van nefit( de cv kachels)

als jij hem mooi vind en hij zit lekker. In het bos moet men op bomen letten niet op andermans kleding XD

maar ik snap je punt, gisteren met een rood/zwart rogelli broek en grijs/zwart scott shirt op een groene GT gefiets en schaamde me tegen over de andere mtbers. Maar ag het is maar kleding. En tenzij iemand groene GT kleding vind rijd dit prima

Gr,

Edit:
Zie dat je de helm hebt aangeschaft, have fun :D
Gebruikersavatar
mtfuji
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2755
Lid geworden op: ma 14 februari 2005, 13:11
Mijn mountainbike: 3 stuks
Contacteer:

Voel je je niet aangesproken? Reageer dan niet, Ók?
Mijn moeder zegt altijd: "Ben je boos, pluk een roos, zet hem op je hoed, ben je morgen weer goed"
"Strong, light, cheap. Pick two." Keith Bontrager
Gebruikersavatar
Gerard.
All rounder
All rounder
Berichten: 78
Lid geworden op: zo 24 juni 2012, 22:02
Mijn mountainbike: GT I-Drive Marathon

mtfuji schreef:
Voel je je niet aangesproken? Reageer dan niet, Ók?
Mijn moeder zegt altijd: "Ben je boos, pluk een roos, zet hem op je hoed, ben je morgen weer goed"

Vind ik leuk :-q
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

Toen ik mijn geel-grijze gps voor het eerst op mijn zwart-rood-witte mtb deed dacht ik "hmmm das esthetisch niet optimaal". Maar esthetica komt toch echt op de 10e prioriteit. Merk-consistentie... why uberhaupt? Wat is de inherente waarde? Als je er al rationeel naar kijkt, verdeel dan je risico. Straks krijgt het merk waar je alles van hebt een slechte naam door een schandaal, zit je mooi met de gebakken peren. Laatst overigens wel kleding gekocht in kleuren passend bij mijn mtb, maar die kleuren waren er nou eenmaal. Kost niks extras dus dan mag de 10e prioriteit meedoen.
EL Maroq
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2520
Lid geworden op: vr 22 februari 2013, 21:04
Mijn mountainbike: Salsa Mukluk 3/ Trek Farley 5

Bergbike schreef:Toen ik mijn geel-grijze gps voor het eerst op mijn zwart-rood-witte mtb deed dacht ik "hmmm das esthetisch niet optimaal". Maar esthetica komt toch echt op de 10e prioriteit. Merk-consistentie... why uberhaupt? Wat is de inherente waarde? Als je er al rationeel naar kijkt, verdeel dan je risico. Straks krijgt het merk waar je alles van hebt een slechte naam door een schandaal, zit je mooi met de gebakken peren. Laatst overigens wel kleding gekocht in kleuren passend bij mijn mtb, maar die kleuren waren er nou eenmaal. Kost niks extras dus dan mag de 10e prioriteit meedoen.
Mee eens :-q
Wat maakt kleur uit. Als alles grijs is van de modder zie je toch het verschil niet meer
Gebruikersavatar
jeroentune
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 943
Lid geworden op: di 16 april 2013, 21:41
Mijn mountainbike: Sassenheim

Pfff wat een opluchting is dit topic ...

na aanschaf van mijn cube met neon geel groen kleuren konden dus al mijn blauwe saxo bank kleding de deur uit ... nu begrijp ik dat ik daar gewoon mee rond mag fietsen ... joepie .....

ik was al druk aan het kijken naar een belkin kleding setje met neon kleur er in ....

mag ik daar gewoon rode handschoenen bij dragen ? ?

een bonte kleuren en merken mix .. jippie !
Gesloten