Video nieuwe mountainbikeroute landgoed Bornia (Zeist)

Toerend of sneller door de natuur rijden? Hier kun je je ei kwijt.
alma1165
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 248
Lid geworden op: zo 21 april 2013, 10:29

Afgelopen maandag de nieuwe mountainbikeroute op landgoed Bornia maar eens wezen verkennen en gelijk een filmpje geschoten:

https://vimeo.com/90233964" onclick="window.open(this.href);return false;

Echt een mooie route, zowel qua biken als qua natuurschoon. Complimenten voor Het Utrechts Landschap :-q
janvaneldik
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: ma 27 augustus 2012, 20:48

Wat een gaaf filmpje! Erg mooi gemonteerd en fijne muziek! En natuurlijk mooi werk wat Bert en het team gerealiseerd hebben daar.
reaction 67
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: ma 18 mei 2009, 19:57
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6
Contacteer:

Mooi filmke, lekkere muziek eronder. :-q
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Ziet er goed uit! En uit die Lumix komen mooie beelden! Veel kleurcorrectie toegepast?
deer_hunter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 984
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel Ex6
Contacteer:

Mooi filmpje :-q
alma1165
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 248
Lid geworden op: zo 21 april 2013, 10:29

vibemaker schreef:Ziet er goed uit! En uit die Lumix komen mooie beelden! Veel kleurcorrectie toegepast?
Bedankt allemaal voor de complimenten. :-D

Kleurcorrectie was eigenlijk niet nodig. Alleen contrast en verzadiging iets verhoogd om het rood van de kleding er lekker uit te laten springen.
menszo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 192
Lid geworden op: ma 13 augustus 2012, 08:39

leuk!
Gebruikersavatar
jeroentune
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 943
Lid geworden op: di 16 april 2013, 21:41
Mijn mountainbike: Sassenheim

Prachtige video in belachelijke goede kwaliteit ! .. ook de muziek keuze vind ik opmerkelijk maar daardoor blijf je enorm gefoccused , dus goed gedaan .

Ik kan wel 5 albums vinden van Azam Ali .. maar niet de track van jouw keuze .. jammer..

Via mijn werk heb ik toegang tot bijna 30 go pro.s .. wellicht moesten we maar eens een serieuse video clip maken !! ik ga er van de zomer 5 meenemen naar Oostenrijk voor wat video werk...

Jeroen
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

jeroentune schreef:Prachtige video in belachelijke goede kwaliteit ! .. ook de muziek keuze vind ik opmerkelijk maar daardoor blijf je enorm gefoccused , dus goed gedaan .

Ik kan wel 5 albums vinden van Azam Ali .. maar niet de track van jouw keuze .. jammer..

Via mijn werk heb ik toegang tot bijna 30 go pro.s .. wellicht moesten we maar eens een serieuse video clip maken !! ik ga er van de zomer 5 meenemen naar Oostenrijk voor wat video werk...

Jeroen
Muziek werkt inderdaad erg goed in combinatie met die slomo's. En het is weer eens wat anders dan Skrillex :winkie:

Leuk idee trouwen qua clip. Mocht dat van de grond komen dan wil ik wel helpen met draaien en eventueel montage (maak tv programma's voor de kost, dus dan komt dat ook eens van pas bij m'n hobby :-q )
alma1165
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 248
Lid geworden op: zo 21 april 2013, 10:29

jeroentune schreef: Ik kan wel 5 albums vinden van Azam Ali .. maar niet de track van jouw keuze .. jammer..

Via mijn werk heb ik toegang tot bijna 30 go pro.s .. wellicht moesten we maar eens een serieuse video clip maken !! ik ga er van de zomer 5 meenemen naar Oostenrijk voor wat video werk...

Jeroen
Bedankt. Je kunt de track vinden op Youtube. Leuk idee inderdaad om samen eens een video te maken. Dat geeft weer meer mogelijkheden. Al ideeën voor een mooie locatie?

Marc
alma1165
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 248
Lid geworden op: zo 21 april 2013, 10:29

dubbel
Laatst gewijzigd door alma1165 op zo 30 maart 2014, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
alma1165
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 248
Lid geworden op: zo 21 april 2013, 10:29

vibemaker schreef:Muziek werkt inderdaad erg goed in combinatie met die slomo's. En het is weer eens wat anders dan Skrillex :winkie:

Leuk idee trouwen qua clip. Mocht dat van de grond komen dan wil ik wel helpen met draaien en eventueel montage (maak tv programma's voor de kost, dus dan komt dat ook eens van pas bij m'n hobby :-q )
Zou mooi zijn. Dat wordt dan een hele crew :-D . En ik kan vast nog wat van je leren qua montage.
chaser
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 218
Lid geworden op: za 24 januari 2009, 21:49
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei 2020

Erg mooie video en verassende muziekkeuze

Maar even een vraagje
Die tas voorop
Wat heb je daarin zitten en wat voor tas is dat?
Ouder, last van mijn rug en knieën maar wel doorgaan
alma1165
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 248
Lid geworden op: zo 21 april 2013, 10:29

chaser schreef:Erg mooie video en verassende muziekkeuze

Maar even een vraagje
Die tas voorop
Wat heb je daarin zitten en wat voor tas is dat?
Ik ben me aan het voorbereiden op een bikepackingtocht van Nice naar Nijmegen. Voor de video heb ik mijn fiets opgetuigd met mijn volledige (kampeer)uitrusting. Alleen mijn tentje nog niet; dat heb ik nog niet binnen. In de rol voor zitten mijn slaapmatje en regenkleding.
Gebruikersavatar
Larsbiker92
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 1 oktober 2012, 13:09

Mag ik vragen wat voor tentje je meeneemt ? Ga je heel licht ?
Ik zie geen slaapzak, of ga je in een lakenzak slapen ?

Ben benieuwd hoe(en of) dat hele ultralight-gear leeft onder de bikepackers, ben wel thuis in al dat kampeer spul,maar meer gericht op hiken/wildkamperen, en heb dan ook 65 liter ruimte tot mijn beschikking. Ben benieuwd hoe jij dat gaat doen.
Gesloten